Tdi ingerolen?Blue GT gekocht, intro topic zal wel volgen
Volkwagen
E golf 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tdi ingerolen?Blue GT gekocht, intro topic zal wel volgen
Tdi ingerolen?
Goed bezig!!!Tdi stond zaterdag op marktplaats, maandag ochtend opgehaald door een koper
dit geldt voor alle polo 6r bluegt dsg auto's?In de BlueGT van mij, 2013, zit het CPTA-blok.
Dit blok schijnt echt bomproof te zijn en er heeft nog, naar mijn weten, niemand problemen mee gehad.
Hier kwam ik na aankoop pas achter maar ben wel blij dat het niet het beruchte blok vd GTI is.
Van welk bouwjaar wil jij een BlueGT aanschaffen?
dit geldt voor alle polo 6r bluegt dsg auto's?
Ik was zelf laatst namelijk bij een Volkswagen occasion dealer en de meneer zei tegen mij dat alle 1.4 turbo blokken van de 6de generatie niet de meest betrouwbare blokken waren, vandaar dus mijn vraagstelling
Ben super tevreden over mijn GT flippers gebruik ik ook nooit zelfs niet de S stand in de D is hij snel zal.en dsg ik hoef niks anders meer.Mij lijkt me DSG icm flippers aan stuur wel fijn.
Ik heb hier onderzoek naar gedaan in de periode dat ik ook een 6e generatie wilde kopen.
Ongeblazen (non-turbo) blokjes zijn oké. 1.4 GTI blok is niet het beste blok als je geen aandelen hebt bij een of andere oliemaatschappij. Alles met TSI of DSG vermijden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.