waar vind je de afvoer onder de paravan?

ik heb de ruitenwissers en de plastic kap verwijderd. Maar ik zie nergens een afvoer(gaatje) voor het regenwater.
Zoals in een eerder topic aangegeven heb ik water aan de passagierskant. Ik heb nu een nieuw pollenfilter geplaatst (de oude zat vol bladeren en andere troep), maar wil ook de afvoer controleren.

Waar vind ik die? Misschien fotootje?
 
Ik heb laatst ook de plastic kap en ruitenwissers verwijderd om bladeren en modder weg te halen, je kan slecht zien waar de gaatjes zitten maar ze komen uit bij de wielkasten onder de dat grote plastic in de wielkast, het zit net achter je voorvering. Alleen je kan dat zien als je dat plastic in je wielkasten verwijderd.

Lastig is het uit te leggen waar de afvoer gaten zitten in je motorruimte, ik had geen verstopping maar heb met een tuinslang het goed doorgespoeld
 
ik heb onder de plastic kap bij de ruitenwissers geen gaatje ontdekt.

Nu moet ik de kunststof wielkast maar even losmaken.
Is dit simpel te doen? En is de kunststof wielkast weer simpel terug te plaatsen?
 
pfff lastig uitleggen, als je voor je auto staat (koplampen naar je toegericht) en je heb je plastic kap eraf gehaald bij je ruitenwissers heb je rechts voor een leeg compartiment zitten. Gooi er anders een beker water in dan weet je waar het een beetje naar toestroomt... je moet het kunnen zien zitten, daar zit een gat wat naar je wielkast toe gaat.
Links zit dat ook alleen dat is echt heel heel lastig bij te komen... die kan ik zelf ook niet vinden maar omdat ik links die plastic kap in de wielkast iets los heb gehaald kon ik dit goed doorspoelen met de tuinslang.
Heb verder de kap in de wielkast niet losgehaald dus of dit moeilijk is? geen idee. Ik denk het niet echt.
Ik kan daar ook niks vinden in het werkplaats handboek (haynes) voor je.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!