Zoals de naam van het bericht al aangeeft: Waar zijn jullie verzekerd?
Ik ben bij Allsecur verzekerd.
Stefan
Ik ben bij Allsecur verzekerd.
Stefan
BMW
1 serie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Interpolis, met '3 jaar aankoopbedrag terug'-regeling.
En daarom rij in nu een Golf 7 van 1,5 jaar oud..
ben je dan nog onder de 23 jaar?? weinig No Claim. is nogal een hele prijs Wij betalen 30 euro All RiscVan Kampen Groep "VKG", All risk + inzittenden verzekerd €87 p/m. Zit eraan te denken om volgend jaar over te stappen naar All secur, deze zijn paar euro goedkoper maar geen eigen risico + hoger accessoires bedrag.
24 lentes jong, enkel 1x schade gehad wat me eigenschuld was.ben je dan nog onder de 23 jaar?? weinig No Claim. is nogal een hele prijs Wij betalen 30 euro All Risc
Uiteraard het aankoopbedrag, anders zou ik er op verdienen. (was nl 2e-hands)Wat krijg jij terug als je auto total loss is? Het aankoopbedrag wat jij hebt betaald aan de vorige eigenaar of de nieuwwaarde van de auto?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.