SoloPolo
Nieuw lid
In 2004 had een maat van me een 6n2 en ik reed wel eens met hem mee. De auto zag er uit als een mini Golf wat ik al erg leuk vond. Toen ik instapte viel me op wat een enorm fijne greep de deur heeft en hoe massief de portieren waren. En daarna de wegligging etc. en de rest is geschiedenis.
Noem het details, maar toen ik een weekje Japans reed (Mitsubishi Colt) waren het precies die dingen die ik enorm mistte. Ook de bediening van VW is ongeëvenaard merkte ik na een paar dagen Japans. Toen ik de wagen dan ook nog kon ruilen tegen een VW Polo 6n2 (en voor gek verklaard werd op autoweekforum) heb ik dat meteen gedaan en wist dat het goed was.
Toen ik daarna een 9n kocht vond ik die nog weer lekkerder rijden alleen de Keverkoplampen deden me gaan voor een 9n3 maar dat rijdt uiteraard hetzelfde: ongekend in zijn klasse en de wegligging als een rotsblok. Sommigen noemen het details, edoch zijn ze nog immer onovertroffen door de concurrenten. Ik heb gelest in een Mercedes en durf wel te zeggen dat een Polo niet minder rijdt.
Maar eigenlijk is het veel te mooi weer voor autorijden!
Noem het details, maar toen ik een weekje Japans reed (Mitsubishi Colt) waren het precies die dingen die ik enorm mistte. Ook de bediening van VW is ongeëvenaard merkte ik na een paar dagen Japans. Toen ik de wagen dan ook nog kon ruilen tegen een VW Polo 6n2 (en voor gek verklaard werd op autoweekforum) heb ik dat meteen gedaan en wist dat het goed was.
Toen ik daarna een 9n kocht vond ik die nog weer lekkerder rijden alleen de Keverkoplampen deden me gaan voor een 9n3 maar dat rijdt uiteraard hetzelfde: ongekend in zijn klasse en de wegligging als een rotsblok. Sommigen noemen het details, edoch zijn ze nog immer onovertroffen door de concurrenten. Ik heb gelest in een Mercedes en durf wel te zeggen dat een Polo niet minder rijdt.
Maar eigenlijk is het veel te mooi weer voor autorijden!

Volkswagen
Polo 9N3 Optive