Heb gisteren de volle laag gekregen van een strooiwagen, mijn auto ziet er nu net zo uit als de inmiddels bekende foto van Gewoonjan.In het kader van de ellende is nog lang niet over :'(
Heb gisteren de volle laag gekregen van een strooiwagen, mijn auto ziet er nu net zo uit als de inmiddels bekende foto van Gewoonjan.In het kader van de ellende is nog lang niet over :'(
Helemaal mee eens!Ben toch blij dat ik nog niet ben overgestapt op de zomermodus.
Iets minder mee eens : ben vorig jaar (begin van deze winter dus) pas 3 december naar wintermodus gegaan. Daarvoor had dat nog geen zin naar mijn idee.Vuistregel wisselmaanden april en oktober blijft toch staan.
YUUUUUUUP!! vandaag overgestapt naar mijn zomerbanden
dat vraagt om een mooie foto
Ik hoop dit weekend als ik iemand kan vinden die men banden er omheen durft te leggen!
Gewoon effe snel een foto maken asje
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.