wat denken jullie hiervan?

Ik heb een 9" android erin zitten. Bevalt goed met veel functies. Enige nadeel is dat hij een opstarttijd heeft van 20 seconden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Ik heb een 9" android erin zitten. Bevalt goed met veel functies. Enige nadeel is dat hij een opstarttijd heeft van 20 seconden.

heb je hem goed aangesloten? ik dacht ook van wel met een opstarttijd van 18 sec.
vorige maand de radio uit de auto gehaald en op een 12v voeding aangesloten en even goed naar de draadjes gekeken.
Nu is de opstarttijd minder dan 1 sec.

ik heb trouwens een xtron radio

zelfde gold eigenlijk voor mijn auto parrot astroid smart ook in eerste instantie verkeerd.
Maar zelfs goed aangesloten bleef dat ding traag

VW  6C  1.4TDI DSG 
Ik heb al 2 jaar de RCD510 en ben er errug blij mee. Nog nooit een probleem gehad. Hele duidelijke navigatie, dvd vrij, blue tooth alles zit er op en aan.
Heb er een Pioneer active sub van 2x100w bij aangesloten.

Ik raad m aan.

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
heb je hem goed aangesloten? ik dacht ook van wel met een opstarttijd van 18 sec.
vorige maand de radio uit de auto gehaald en op een 12v voeding aangesloten en even goed naar de draadjes gekeken.
Nu is de opstarttijd minder dan 1 sec.

ik heb trouwens een xtron radio

zelfde gold eigenlijk voor mijn auto parrot astroid smart ook in eerste instantie verkeerd.
Maar zelfs goed aangesloten bleef dat ding traag
Het is plug en plat met die iso stekkers. Wat kan daar fout aan zitten?

Zien er top uit, zeker die 2de met android 8 en DAB+ (moet wel los bij gekocht worden). Ben namelijk op zoek naar goede android, met goed geluid, dab en gps :)

Hebben jullie er nog een navilock op ofzo?

Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
de directe 12v en geschakelde 12v

dit zou volgens de advertentie de koude en warme opstarttijd zijn
5: Koude Start ongeveer 17 seconden, hot start, 2 seconden
Aha, Intressant. Dan moet ik even uitzoeken welk draad de constante en geschakelde is. Dan blijft hij gewoon op standby staan zegmaar?

jep.

ik heb de radio aangesloten op een 12v voeding. en kwam er toen achter dat bij mijn lupo de 12v en de geschakelde 12v verkeerd om zitten.
op we werkbank had ik dit opgelost met een klein draadje van de geschakelde 12v naar de permanete 12v.

maar in de auto kon ik gelukkig de 2 draden uit de iso stekker halen en omwisselen.

radio gaat gewoon aan en uit met het contact, en bij contact uit gaat de radio in slaapstand.
radio reageert dan nergens op, ook wifi en blautand gaan uit.
Bij starten is de radio met 1 sec actief en (waze/flits/muziek/whatsapp)

VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Steefje
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!