ben benieuwd naar je eindresultaat van het spuitenVandaag de led lampjes gestoken meteen een luxere uitstraling
En als je dan toch de onder grill los hebt meteen maar spuiten
Grtz Jorrit [emoji111]️
VW
Polo 6r
1.2 tdi 75pk
ben benieuwd naar je eindresultaat van het spuitenVandaag de led lampjes gestoken meteen een luxere uitstraling
En als je dan toch de onder grill los hebt meteen maar spuiten
Grtz Jorrit [emoji111]️
ben benieuwd naar je eindresultaat van het spuiten
10x beter als het gespoten is!
Ben het nu iedere keer aan het bijwerken, maar ik denk dat ik hem ook ga spuiten als ik dit zo zie..
Hoe heb je het chromen randje eraf gehaald?
Moet ik ook nog doen zodra de Xenon er in zit. Het vakje leeghalen voor de APK mag ook?
vandaag mijn laatste aanpassing erin gezet voor de bi xenon. dat is een enkel wieltje dash dimmer.
thanks @iichel voor de info
[emoji106] [emoji106] [emoji106]
ja het vakje gewoon open laten en de stekker ergens laten bungelen of ergens achtersteken of ff eraf halen is geen probleem.Moet ik ook nog doen zodra de Xenon er in zit. Het vakje leeghalen voor de APK mag ook?
Thanks voor de info, duidelijk! Ga eerst op vakantie en daarna waarschijnlijk de Xenon plaatsen (eind augustus). Adapters komen van @iichel dus dat gaat allemaal goed komen!ja het vakje gewoon open laten en de stekker ergens laten bungelen of ergens achtersteken of ff eraf halen is geen probleem.
zorg wel dat je kunt seinen met je groot licht op stand 0.
je dagrijverlichting is tevens ook je stadslicht, dit is ook goedkeur.
en ook als je achterlichten branden op stand 0 met drl is geen probleem voor de apk.
succes[emoji106] [emoji106] [emoji106] zie graag ook foto's als het erin zit
ja met de adapter stekkers van iichel komt dat zeker goed, dat is echt een handyman [emoji106] [emoji106]Thanks voor de info, duidelijk! Ga eerst op vakantie en daarna waarschijnlijk de Xenon plaatsen (eind augustus). Adapters komen van @iichel dus dat gaat allemaal goed komen!
foutmelding geeft tie bij mij ook allang aan, ik stoor mijn eigen er niet aan.
Asjemenou Zeg !!?? je weet niet van ophouden he ..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.