Gisteren de 90.000 km beurt laten doen bij de VW dealer. Gevraagd of ze gelijk needle sweep konden aanzetten maar daar hebben ze geen computer voor Weet iemand waar dat wel kan?
Jij had ook vcds toch?Gisteren de 90.000 km beurt laten doen bij de VW dealer. Gevraagd of ze gelijk needle sweep konden aanzetten maar daar hebben ze geen computer voor Weet iemand waar dat wel kan?
Gisteren de 90.000 km beurt laten doen bij de VW dealer. Gevraagd of ze gelijk needle sweep konden aanzetten maar daar hebben ze geen computer voor Weet iemand waar dat wel kan?
Bij mij lukt het niet.Jij had ook vcds toch?
Dan kan je hem zelf proberen
Maakt niet zo veel uit. Met mijn vcds kabel kon ik hem niet vinden. Ik neem binnenkort wel even contact op met TCL. Breda is niet zo ver voor mijO dat kunnen ze wel hoor..... Ik werk zelf bij de dealer en heb het bij mijn auto ook via de origine testkast (ODIS) aangezet. Alleen staat het apart beschreven, ik meen als een oud /apart Nederlands woord voor voorstelling.
Als je het echt wilt weten moet je het zeggen dan sluit ik mijn auto volgende week aan en kijk ik voor je.
wat voor velgjes zijn dit
top! thanks! ziet er namelijk gruwelijk uit!
6C pookhoes en 6C achterlichten (met LED achteruitrijlicht) gemonteerd.
Gelukkig geen storingsmelding! [emoji4][emoji1303]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.