Waar laat je zoiets doen? En wat ben je kwijt voor een dergelijke behandeling?Ik heb zelf niet gedaan maar wel laten doen
Polo vanbinnen en vanbuiten laten reinigen
Waar laat je zoiets doen? En wat ben je kwijt voor een dergelijke behandeling?Ik heb zelf niet gedaan maar wel laten doen
Polo vanbinnen en vanbuiten laten reinigen
Ik ga altijd bij Dietmar's Car Cleaning in Boortmeerbeek (Belgie)Waar laat je zoiets doen? En wat ben je kwijt voor een dergelijke behandeling?
Staat goed zeg. Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe grill, of het oude type GTI grill of toch de nieuwe GTI grill. Ik kan geen keuze maken omdat ik nogal twijfel over die rode strips in de oude GTI grill. die vallen niet echt op bij een rode Polo, ik zou dan ook nog eventueel voor de chromen strips kunnen gaan. De nieuwe grill van de GTI vind ik ook wel mooi en is een combi met rood en chrome. Ik weet alleen niet of die honingraat te grof lijkt.
Ik zou zeker voor een 6C-grill gaan.Staat goed zeg. Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe grill, of het oude type GTI grill of toch de nieuwe GTI grill. Ik kan geen keuze maken omdat ik nogal twijfel over die rode strips in de oude GTI grill. die vallen niet echt op bij een rode Polo, ik zou dan ook nog eventueel voor de chromen strips kunnen gaan. De nieuwe grill van de GTI vind ik ook wel mooi en is een combi met rood en chrome. Ik weet alleen niet of die honingraat te grof lijkt.
Ik zou zeker voor een 6C-grill gaan.
Door die dikkere chrome/rode strip aan de onderzijde, lijkt je auto optisch wat lager. Alle lijnen die de auto 'breken' moeten zo laag mogelijk!
Het klopt dat dit gedeelte helemaal dicht is.Het gedeelte waar de VW logo zit is bij de nieuwe 6c grill helemaal dicht toch? Daar zit nu een zwarte achtergrond achter, kun je het chromen VW logo makkelijk verwijderen en de achtergrond bv rood spuiten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.