Mijn alarm betreft een exemplaar met radar...
Dan zou "wind in de auto" (bijvoorbeeld via de ventilatie roosters) niet uit moeten maken. Tenzij er iets gaat bewegen door de luchtverplaatsing.
Mijn alarm betreft een exemplaar met radar...
Ben je ze al zat Vroeg me ook af of je verbruik veel toegenomen was?Jep! De 18" VW Cagliari velgen met 215/35R18 Dunlop SP Sportmaxx bandjes. Heb ook bij Jan Steverink laten verlagen d.m.v. Eibach Pro Set (dacht ik) en dat was 30mm achter en 25mm voor. Zou eigenlijk 30mm voor en 35 achter willen voor het nette en zou misschien nog nét kunnen met het zwaar beladen door wat ik wel eens mee neem maar kost ook gelijk weer geld en toch minder praktisch en wat ik eigenlijk nog ergens anders wil insteken voor de Polo. Zie mijn showroom voor alle aanpassingen en toekomst plannen
Setje xenon 6000k
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nice, heb je een korte how-to voor vervangen? Ik wil hem ook vervangen.Versnellingspook vervangen voor een 6c exemplaar veel beter in de hand liggend!
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Is heel simpel man. Onderaan t frame losmaken met een platte schroevendraaier. Klikt ie zo los. Dan trek je de pook hoes omhoog. En dan zie je een ijzeren tie wrap. Die moet je doorknippen en dan trek je het er zo vanaf. Nieuwe pook eropschuiven en klaarNice, heb je een korte how-to voor vervangen? Ik wil hem ook vervangen.
Top thanks! Nu even een pookje scorenIs heel simpel man. Onderaan t frame losmaken met een platte schroevendraaier. Klikt ie zo los. Dan trek je de pook hoes omhoog. En dan zie je een ijzeren tie wrap. Die moet je doorknippen en dan trek je het er zo vanaf. Nieuwe pook eropschuiven en klaar
Is heel simpel man. Onderaan t frame losmaken met een platte schroevendraaier. Klikt ie zo los. Dan trek je de pook hoes omhoog. En dan zie je een ijzeren tie wrap. Die moet je doorknippen en dan trek je het er zo vanaf. Nieuwe pook eropschuiven en klaar
Ben je ze al zat Vroeg me ook af of je verbruik veel toegenomen was?
Al even de stroom van het geheel gehaald? Ooit zoiets gehad met een Polo van een vriend. Even de + eraf halen op je accu, 5 minuten wachten en weer aansluiten. Daarna heeft hij nooit de storing meer gezien en belangrijkste, alles deed het weer.
Van de week storinglampje gekregen van een lichtje. Ik kijk, achterlichten geven geen licht..
Ik lampje vervangen maar bleven het niet doen...
Heb met originele en een canbus t10 lampje gedaan maar hij blijft het niet doen..
En ook als ik dan mijn dimlicht aan doe en ik doe bijv kofferbak open flikkert het lampje, overigens is dit bij alle andere lampjes in mn auto ook (makeup lampje, binnenverlichting).
Als ik alleen met DRL rij doen alle lichtjes het perfect binnen in de auto.
Ook is mijn binnenverlichting ineens een stuk minder fel..
Ik heb geen idee wat het is.. ben bang dat er wat stuk is...
Hebben jullie een idee?
Dan zou "wind in de auto" (bijvoorbeeld via de ventilatie roosters) niet uit moeten maken. Tenzij er iets gaat bewegen door de luchtverplaatsing.
Oh jawel maar zat al erop bij mij dusja hahaGeen nieuwe ijzeren tie wrap?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dan zou mn dimlicht het toch ook niet moeten doen? Want die werkt gewoon !Misschien je lichtschakelaar?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.