Gehe, niets mis mee! Ik tank zelf BP Ultimate 98 of als ik bij de buurtjes ben ARAL 102V power dan
Volkswagen
Polo 6R R-Line
1.2 TSI 140PK JD
Gehe, niets mis mee! Ik tank zelf BP Ultimate 98 of als ik bij de buurtjes ben ARAL 102V power dan
Nice!!Pianolak roostertjes Erin gezet. En auto verlichting ingebouwd met auto coming leaving home functie. Werkt uitstekend!
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Pianolak roostertjes Erin gezet. En auto verlichting ingebouwd met auto coming leaving home functie. Werkt uitstekend!
Ge wrapped terwijl hij gemonteerd was. Maar ga hem ook vervangen voor een lakzwarteHeb je de omlijsting van de lichtschakelaar vervangen of hem gewrapped terwijl hij gemonteerd was?
Ik hoor graag hoe je dat voor elkaar hebt gekregen zodra je dat hebt geplaatst!Ge wrapped terwijl hij gemonteerd was. Maar ga hem ook vervangen voor een lakzwarte
Gewoon aan de deurkant het zijpaneel wegnemen en dan kun je het klepje normaal gezien zo eruit duwenIk hoor graag hoe je dat voor elkaar hebt gekregen zodra je dat hebt geplaatst!
Het was te warm om zelf te wassen, dan maar even het 'laten' doen!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.