Vind reflectoren in de bumper nou niet bepaald mooi..Smaken verschillen. Snel een GTI achterbumper kopen met OEM reflectoren erin
Volkswagen
Polo 6R R-Line
1.2 TSI 140PK JD
Vind reflectoren in de bumper nou niet bepaald mooi..Smaken verschillen. Snel een GTI achterbumper kopen met OEM reflectoren erin
Vind reflectoren in de bumper nou niet bepaald mooi..
Ik heb het ruitje niet gezien maar zou het niet kunnen dat het van een steentje is wat onder een band is weggeschoten? Heb dat op mijn werk weleens meegemaakt.Ruitje tijdelijk gerepareerd.
Maar een collega van me zei dat aangezien ze niks hebben gestolen ze het signaal ofzo van mn boordcomputer hebben gekopieerd.
Zou best kunnen haha, heb hem nu netjes weggewerkt achter de a stijl.Misschien iemand met OCD die zich al 2 dagen ergerde aan dat kabeltje bovenaan je A-stijl?
Vandaag dashcam aangesloten op de zekering.
Gaat alleen aan als ik contact aan zet. Min zit bij de deur vastgemaakt en past perfect.
Ook heb ik reflectors binnen gekregen vandaag ! Super snel ! Zondag ofzo besteld en vandaag in huis ! Redelijk oem niet helemaal natuurlijk maar beter als wat ik had
En nog een vraagje, hoe kan ik deze 12v usb sigarettenaansteker aansluiten?
waar wil je die aansluiten?En nog een vraagje, hoe kan ik deze 12v usb sigarettenaansteker aansluiten?
Ik ga denk ik deze aansluiten voorin en de originele in de achterbak !waar wil je die aansluiten?
achterbank; heb je zin om je middenconsole eruit te slopen?
achterbak; 12v vanuit zekeringskast, massa kan je kwijt bij je reservewiel (boutje)
Dit was photoshop. Heb ze nu iets erboven gedaan.Is dit photoshop of echt de stickers die erop zitten?
Dit was photoshop. Heb ze nu iets erboven gedaan.
Maar ik denk eraan om deze te verkopen en om gewoon weer originele erin te zetten.
Al een x aantal keer staande gehouden (met en zonder reflectors) omdat ome agent even wou kijken of het wel goed was.
Heb niks tegen de politie want werk er zelf maar toch.. is wel irritant..
6C en/of GTI bumper erop zettenDit was photoshop. Heb ze nu iets erboven gedaan.
Maar ik denk eraan om deze te verkopen en om gewoon weer originele erin te zetten.
Al een x aantal keer staande gehouden (met en zonder reflectors) omdat ome agent even wou kijken of het wel goed was.
Kost me teveel geld haha moet besparen want geef te veel geld uit aan mn geliefde polo6C en/of GTI bumper erop zetten
U mag ze wel overkopen ! Want heb zelf de originele nog ! Ik stuur u een pbWe kunnen ruilen van achterlichten alsje wilt
Staat wel beter dan gephotoshopte reflectorenKost me teveel geld haha moet besparen want geef te veel geld uit aan mn geliefde polo
Dit was photoshop. Heb ze nu iets erboven gedaan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.