wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Heb hem rust gegeven. Als alles goed gaat dan krijgt hij volgende week een zooi kilometers voor z'n kiezen. Oostende en terug via Brussel.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Volkswagen polo 444, staat bij de garage voor onderhoudsbeurt ..
Ben benieuwd

Hoi Robpolo444,
Zie mijn showroom. Ik heb maar een foto. Als je wilt kan ik er wel meer maken bv zijkant
Vwpolodriver
Zou je eventueel meerder foto's kunnen maken ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo R-line 
Volkswagen polo 444, staat bij de garage voor onderhoudsbeurt ..
Ben benieuwd

Auto zo meteen weer ophalen bij de garage, er waren geen bijzonderheden gevonden. Wel werd er verteld dat het een zeer goede auto is en netjes. Onderhoudsbeurt gehad tussen de kleine beurt en grote beurt in!

Volkswagen  Polo R-line 
Dank je. ;)
Op de foto valt die chrome strip niet op, je ziet alleen die rode. Foto een beetje snel genomen omdat het begon te regenen. Als ik de logo binnen heb maak ik wel een betere foto.

Die onderste strip loopt inderdaad door in de koplamp, jammer dat die rode strip niet in de koplamp zit. :rolleyes:

Hoi Robpolo44,
Gaat volgens mij niet verder ivm bochtje in uitlaat. Dit zei de dealer tegen mij bij de aflevering van de auto (6C). Heb er verder niet meer naar gekeken.
Het stoort mij niet en valt niet zo op hoor. Is orîgineel sierstuk van 6R. Ik weet niet of het bij een 6R wel aansluit of de uitlaat van de 6C is veranderd
Zal morgen onder mijn auto (6C) kijken en er een foto van maken

vwpolodriver

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!