9 van de 10 keer zie ik iemand iets plaatsen van een probleem met de auto. Dan kijk ik of het een nieuw member is en hoeveel posts er bij die persoon is, dat resulteert meestal op geen reactie van mij.
Helaas zat dat er al..Die how to is denk ik niet nodig.
Aan je knoppenpaneel te zien, is het duidelijk waar de schroevendraaier heeft gezeten.
Helaas zat dat er al..
Waarschijnlijk wou de vorige eigenaar het ook maar wist die niet hoe het moest haha dus probeerde die het zo denk ik.
De knopjes ?Vertel, hoe krijg je dat ding goed eruit? Vroeg het me laatst ook al af namelijk..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Helaas zat dat er al..
Waarschijnlijk wou de vorige eigenaar het ook maar wist die niet hoe het moest haha dus probeerde die het zo denk ik.
Top ga ik dat doen !Voor 7,50 ofzo kan je een nieuwe houder kopen bij de dealer. Bij mij ging het ook fout
Mijn remblokken voor zijn aan vervanging toe. Dus ik dacht van het weekend laat ik dat even doen. Online onderdelen gekocht obv kenteken. Was een beetje gepriegel maar goed te doen met de how to. Wat blijkt de remmen zijn blijkbaar geupdrage want de blokken waren een stuk kleiner... recht is de nieuwe remblok
weg met chrome, op een witte polo is alles zwart wit erg fraai. Op een zwarte, ben ik het met je eens !niet slecht! superstrak!
zou zelf voor de 6C grill gegaan zijn, die heeft een chromen strip onderaan die doorloopt in de koplamp (zou de 6r niet ook een chromen streep in de middelste lamel moeten hebben?)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.