Ben benieuwd man ! houd ons op de hoogte..Ik heb vanmiddag ook een pak silent coat gehaald. Shoppack geloof ik, 20 matjes. Dus ik kan lekker plakken [emoji1]
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd man ! houd ons op de hoogte..Ik heb vanmiddag ook een pak silent coat gehaald. Shoppack geloof ik, 20 matjes. Dus ik kan lekker plakken [emoji1]
Heel Nice!
Die haaienvin moet ik ook nog eens aan werken, ziet er zo ontzettend veel beter uit!
Als je een Rns hebt, dan zit toch radio en gps in de standaard antenne? Zit dat ook samen in de haaienvin zeg maar?
Ik vind t bereik nu (regio den haag) al niet heel goed, dus vrees hier een beetje voor.
Wat een mooie kleur ist toch.
Buiten dat om het ziet er niet uit op een polo maargoed dat is mijn meningradio met zo'n chineze haaivin gaat 3x niks worden
Ik heb dus nog een reserve, of mocht iemand interesse hebben. Ik heb 20 euro voor 2 betaald. Dus 10 euro voor de liefhebber.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.