Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Om half 1 gaan rijden om mijn vers gepoedercoaten velgen op te halen. Stralen, epoxielaag, coaten en twee laags blanke lak. Kleur: hoogglans zwart.
TDI met open grille? Is dat normaal zo, of ooit een keer veranderd?Vandaag eens nieuwe fotos geschoten van de bolide
En een afspraak gepland om a.s. vrijdag voor of na het tunen mijn auto te voorzien van luxe kentekenplaten met opliggende letters/cijfers.
TDI met open grille? Is dat normaal zo, of ooit een keer veranderd?
Dacht altijd dat de 1.2 tdi dichte grille had, blijkbaar niet hahaR-line
Dacht altijd dat de 1.2 tdi dichte grille had, blijkbaar niet haha
Gs me vers gespoten auto naar huis brengen.... 2700km to go
Oh zou kunnen inderdaad, had bij je introductie gezien dat er werd gezegd dat het niet kan hahahHebben ze ook hoor.
Heb hem zo gekocht maar ik ga er vanuit dat dit gewoon aangepast is omdat de hele auto omgetoverd is tot een r line
Oh zou kunnen inderdaad, had bij je introductie gezien dat er werd gezegd dat het niet kan hahah
4 x 215/45/16 Vredestein sportrac 5 voor mijn vers gecoate oem 6c first edition velgen. En ja, ik rij momenteel op winterbanden
TDI met open grille? Is dat normaal zo, of ooit een keer veranderd?
Plakkertje
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Volgens mij is zo'n plakkertje niet toegestaan nee, zure regelgevingen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.