Laszlo
Bekend lid
Mag ik je dan meteen een lekker product aanbevelen voor je banden : voodoo tire shine. Fantastisch spul. Zit sponsje bij. Opsprayen 10 min wachten en uitborstelen. Past mooi bij je zwarte velgen
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meguiars man hier, sinds dag 1 van de polo. Maar dank voor de tip!
Nee, is een dakspoiler nieuw uit de doos, dus heeft het nog een kleurtje nodig en dan word deze maandag gemonteerdToch geen schade ?
WRC zonder logo en nummering natuurlijk, word dan ook hoogglans zwart gespoten ipv kleur van de autoR-line dakspoiler ? GTI - dakspoiler ? WRC - dakspoiler ?
waarvandaan? Mooie update!WRC zonder logo en nummering natuurlijk, word dan ook hoogglans zwart gespoten ipv kleur van de auto
Zoals gezegd: Meguiars man hier, sinds dag 1 van de polo. Maar dank voor de tip!.
Plus het feit dat mijn velgen nooit tijd krijgen om stof te verzamelen!
Zou overwegen om ze in de gyeon rim te zetten heb ik met mijn Gti set ook gedaan, schoonmaken is heel makkelijk! (Ik ga me nog voorstellen)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.