nee zijn helaas geen OEM maar zien er wel mooi uit kersenrood en alles led.Dat zijn de lichten van de 6c gti toch?
Mf knoppen links en rechts werkend?
Ps wel mooi stuur btw
Mf knoppen links en rechts werkend?
Thanks maat!! Al heel veel gedaan tot nu toe. Maar nu de belangrijkste dingen nog:@Laszlo je bent lekker bezig man! En @soundmachine natuurlijk ook
Goed bezig!Thanks maat!! Al heel veel gedaan tot nu toe. Maar nu de belangrijkste dingen nog:
Koplampen
Achterlampen
R line bumper voor (en achter) zelf hoogglans zwart spuiten
Ramen tinten
Veel zwarter dan mijn auto ga je ze niet zien
Goed bezig!
Nieuwe kabels getrokken voor de tweeters of heeft hij ze toch nog gevonden?
Je bent nog heel wat van plan, maar zou je niet eerst zorgen dat je auto/stuur niet meer trilt.
Is een Duman kitje, als je US modules neemt neem dan echt een Duman en geen Chinese troep. Heb het zelf ook en het is echt van top kwaliteit.vraagje, hoe heb je die module ingebouwd zonder de originele bekabeling te beschadigen?
En waar heb je die US-module vandaan
Heb een nieuwe polo bm 1.2 TDI bj 2010 en had een hele lijst, heb auto nu ca 3 weken.
Gedaan:
- accu vast zetten (zat los in blok)
- EGR wegschrijven (was in storing)
- turbo dichten
- nieuwe remschijven en blokken voor
- nieuwe stuurstang LV
- nieuwe banden voor
- uitlijnen
- Bumperplaten voor en achter en wielkuipen goed vastzetten (zaten los)
- dashboard kastje vervangen (oude zat scheef)
- gps ontvanger plaatsen bij mediascherm (antenne deed het niet meer)
- kentekenverlichting maken
- mistlampen maken
- opties toevoegen (bochtverlichting, piepje met openen en sluiten en nog wat opties)
- airbagstoring verholpen (duur grapje)
To do:
- airco vullen
- nieuwe Bluetooth module evt zodat telefoon gekoppeld kan worden met mediascherm
- olie en filters etc verversen/vervangen
- nieuwe velgen (16” of 17”)
- extra kabel tussen gps ontvanger en radio zodat deze ook werkt
- armsteun bovenkant vervangen
- auto volledig laten reinigen binnen en buiten (incl stomen en polijsten)
- koppeling vervangen
Zo dat was het geloof ik haha. Misschien nog wat snufjes toevoegen van AliExpress ofzo?
Planning:
Originele raammotoren terugmonteren, aangezien deze dus ook mijn inklapbare spiegels kunnen aansturen en diegene die er nu inzitten niet aanspreekbaar zijn via obdeleven...
Foutje van mij, had een complete set gekocht en blind alles overgezet, nu nog ff tijd om het te doen....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.