Vandaag winter set opgehaald, Groenland 15" met Continental winterbanden.
Volkswagen
Golf 7.5 Rline
1.5 TSI 150pk
leuk die verlichting achter, is dat een standaard verlichtingspakket? of een eigen idee?
Dat is achteraf ingebouwd! Maar fabriek niet leverbaar.leuk die verlichting achter, is dat een standaard verlichtingspakket? of een eigen idee?
Wil je er iets meer over kwijt? Componenten, montage en aansluiting?Dat is achteraf ingebouwd! Maar fabriek niet leverbaar.
Heet voetverlichting, is een topic van aangemaakt door @dov , ik heb zelf dit setje ook klaar liggen alleen ik kom er ook niet uit en vind het toch te tricky om dit zelf allemaal te gaan doen met onvoldoende kennis van elektro.Wil je er iets meer over kwijt? Componenten, montage en aansluiting?
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Kameraad van me heeft het aangesloten, wat ik zo begreep had ie het over een + die stroom gaf als de auto aan was. Weet alleen niet of je dat een geschakelde of constante + noemt. Hierdoor brand het licht dan tijdens het rijden. Verder is er via Google en de mypolo site genoeg te vinden. De units komen van aliexpress, dit geldt ook voor de ledjes die erin zitten.Wil je er iets meer over kwijt? Componenten, montage en aansluiting?
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Heb dit in het verleden aangebracht in m'n BGT, in de AW is het aanwezig, zal eens kijken hoe ik eea kan installeren voor de voetverlichting achter. [emoji1360]Heet voetverlichting, is een topic van aangemaakt door @dov , ik heb zelf dit setje ook klaar liggen alleen ik kom er ook niet uit en vind het toch te tricky om dit zelf allemaal te gaan doen met onvoldoende kennis van elektro.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.