das wel minder, maar je bent er goed vanaf gekomen, gefeliciteerd en sterkte met het herstel van allesThnx, sta alweer buiten, te wachten op vervoer
Ook met mijn vorige Polo's veel door de wasstraat geweest echter nooit geen krasjes ontdekt.@Hansstaal ik ben altijd bang voor van die wasstraat krassen.
Nu weet ik niet hoe hard de lak van de polo aw is.
Die van mijn is echt knetterhard moeilijk te polijsten.
Voordeel niet snel krassen, nadeel laaaannnggg polijsen
@Lifaya heb je tips voor de bekleding schoon te maken?
Stoomreinigen ooit laten doen maar is beetje erg duur.
Kan me herinneren dat iemand hier dat ooit had geleend ergens zo'n machine ofzo
Gelijk een letselschade advocaat regelen!
Komt dus wel goed die afhandeling.Iedereen is bezig, zowel de schade expert als de letsel afdeling. Zit nu bij de huisarts om alle letsel te laten vastleggen voor het dossier van de politie, iets van een ajv formulier?
De tegenpartij is gebeld maar neemt niet op. Dus dat gaat lekker. Ik heb al een auto op het oog, een bijna directe kloon van mijn oude, alleen wat extra's. Ga zo langs mijn verkoper omdat deze bij een officiële dealer in het noorden staat.
Iedereen is bezig, zowel de schade expert als de letsel afdeling. Zit nu bij de huisarts om alle letsel te laten vastleggen voor het dossier van de politie, iets van een ajv formulier?
De tegenpartij is gebeld maar neemt niet op. Dus dat gaat lekker. Ik heb al een auto op het oog, een bijna directe kloon van mijn oude, alleen wat extra's. Ga zo langs mijn verkoper omdat deze bij een officiële dealer in het noorden staat.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.