Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nice man, ben benieuwd naar de cijfers !Na lang denken en uitzoeken en natuurlijk deze korting bij VAGtechniek toch maar een afspraak gemaakt voor een chiptuning.
19 december 10:00 bij VAGtechniek. Dankzij @mausie toch overgehaald wel
Hij gaat niet op de bank helaas.nice man, ben benieuwd naar de cijfers !
oeh nice man. scherpe prijs ook zeg !Hij gaat niet op de bank helaas.
Onderstaande gaat hem worden!
Ben erg benieuwd
Standaard Stage 1
Vermogen 90pk 130pk
Koppel 160Nm 220Nm
Prijs
€ 529,- Nu € 370,- incl. BTW
Ja daarom! De prijs, en @mausie hebben mij over gehaald het te doen..oeh nice man. scherpe prijs ook zeg !
Aardig kostenplaatjeAchter gelaten bij de garage voor het vervangen van de distributieketting. Morgen weer ophalen.
Aardig kostenplaatjeAchter gelaten bij de garage voor het vervangen van de distributieketting. Morgen weer ophalen.
wat hoorde je preciesTja Mn zakgeld is wel op ja. Maarja, wat is het alternatief he.
Toch ben ik er wel blij mee dat t straks allemaal goed en zeker is. Kan ik een afspraak maken voor chippen [emoji16]
Aardig kostenplaatje
wat hoorde je precies
Dat filmpje geeft wel een aardige indruk. Maar dit is nog harder hoorbaar dan bij mij moet ik zeggen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.