Dus nu de OEM oplossing geïnstalleerd? Ik verbaas mij soms over het aantal Polo's met knipperende autostyle kenteken verlichting. Voorheen ook een willekeurig aftermarket setje aangeschaft, maar werd al snel door de politie aan de kant gezet, teveel strooilicht. (beetje hetzelfde verhaal als aftermarket xenon in een H1/H4/H7 fitting).
Klinkt goed! Als je dit bij de motorkap doet zorgt het er dan ook voor dat je in de cabine de motor een stuk minder hard hoort? Vind de 1.2 best hard geluid makenAchterdeuren en achterklep laten isoleren, of ontdreunen. (voordeuren al laten doen) Scheelt aardig wat rijgeluid en voornamelijk een veel strakkere weergave van geluid (muziek) in de auto.
Ik hoor nu de motor al niet meer stationair lopen, (haha start-stop uitgeschakeld) heb voornamelijk veel windgeluid nu, band of motorgeluid is echt een stuk verminderd. Ik kan nu prima een gesprek voeren @ 160 km/h. Het lijkt een compleet andere auto, maar voornamelijk is het geluid (audio) ontzettend strak geworden. Ik gok dat als je de motorkap ook nog gaat dempen, het motorgeluid verder afneemt in de auto. (en ik tikte werkelijk waar echt niet zachtjes tegen de auto). Het dempingsmateriaal zorgt wel voor redelijk wat extra gewicht in de auto (gok 20-40kg rondom).Klinkt goed! Als je dit bij de motorkap doet zorgt het er dan ook voor dat je in de cabine de motor een stuk minder hard hoort? Vind de 1.2 best hard geluid maken
Sinds gistermiddag merkte ik dat er iets niet goed was aan de polo, bij elke scherpe stuurbeweging hoorde en voelde ik een knakkend geluid van linksvoor vandaan komen. Bleek een stuk van de veer afgebroken te zijn. Heb de auto bij de garage moeten laten want is natuurlijk te gevaarlijk om mee te blijven rijden. En dan te bedenken dat ik er gistermiddag nog over de snelweg mee heb gereden. Moet je niet aan denken dat een punt van die veer opeens in de band schiet met die snelheid..
Zijn er ooit 2e hands (verlagings)veren gemonteerd ofzo?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.