Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na uitvoerig overleg met Retrofitlab eindelijk een mooie (hopelijk) oplossing gevonden om de matige Valeo projector uit de oem xenon koplamp te gaan vervangen.
Er zijn eigenlijk geen gegevens bekend van andere die eerder deze Valeo projector hebben vervangen, dus ik ga het gewoon proberen. Het wordt even klussen, maar ben heel benieuwd naar het resultaat. Scherpere cut-off, maar vooral veel meer lichtopbrengst door de heldere lens en veel betere reflector.
is dat goed te doen ??
Auto in de was aan het zetten, maar nu een regenbui tot 3 uur, dan verder.
Ja tis lekker aan het regenen in Rotterdam
en waaien ...Ja tis lekker aan het regenen in Rotterdam
Echt he en ik heb maar een bepaalde tijd voordat me vrouw moet werken en ik de kids heb. Denk dat ik vanavond verder moet als die terroristen op bed liggen. Gelukkig alleen nog de achterklep en bumper en me velgen. Morgen ff Zandvoort aandoen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.