Ben ik het mee eens, denk het ook...@heriox
Denk dat als je die mistlamp kappen in dezelfde kleur als je auto zou laten spuiten dat het echt mooi zal staan
Volkswagen
Golf 5
1.6 fsi 115pk
Ben ik het mee eens, denk het ook...@heriox
Denk dat als je die mistlamp kappen in dezelfde kleur als je auto zou laten spuiten dat het echt mooi zal staan
Dat is vervelend dat de banden meer lawaai maken.... misschien moet je ze dan toch maar verkopen
@heriox
Dat is vervelend dat de banden meer lawaai maken.... misschien moet je ze dan toch maar verkopen
Die velgen staan er zeer mooi onder!
Ziet er gaaf uitNa een paar lange dagen van schuren en spuiten en wachttijden tussen de verflagen door. Hier is dan een update van de nieuwe midden dashconsole voor mijn polo. Stomgenoeg kon ik de afplaktape alleen in het rood vinden wat het belijnen op het rode lak beetje lastig maakte. Omdat de matt zwart 3 lagen werd was hij nog beetje nat langs de tapelijnen. Dus nog laten drogen tot morgen en dan de rode lijnen schoonmaken. Ben er blij mee
Ziet er gaaf uit
Past mooi bij jou interieur met jou rode accenten
Petje af!! Nooit aan gedacht dat het te spuiten was.Na een paar lange dagen van schuren en spuiten en wachttijden tussen de verflagen door. Hier is dan een update van de nieuwe midden dashconsole voor mijn polo. Stomgenoeg kon ik de afplaktape alleen in het rood vinden wat het belijnen op het rode lak beetje lastig maakte. Omdat de matt zwart 3 lagen werd was hij nog beetje nat langs de tapelijnen. Dus nog laten drogen tot morgen en dan de rode lijnen schoonmaken. Ben er blij mee
Past mooi bij jou interieur met jou rode accenten
Petje af!! Nooit aan gedacht dat het te spuiten was.
Zat er laatst aan te denken om het te laten wrappen nadat ik gezien had wat een vriendin van mij had gedaan bij een 6R. (zij zit in de wrapingbusiness) Maar een 6R dash is heel wat simpeler te wrappen dan een 9N dash.
Maar ik zou al niet weten hoe ik dat hele ding moet (de)monteren met al die bekabeling erachter. Ben al lang blij dat mijn radio eindelijk goed zit.
Staat sick @debroervanhenk
Ga mijn velgen begin april eronder zetten.
Jij hebt je polo verlaagd zo te zien.
Netjes...vandaag mijn voet verlichting ingebouwd
Netjes...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.