Keurige slippers @Randhier9N3
Haha altijd op me slippers. Weer of geen weer
Volkswagen
Polo 9N3
1.2 12v 69pk
Keurige slippers @Randhier9N3
Dank je. Wel leuk, hij heeft dezelfde radio als ik heb.
Dank je. Wel leuk, hij heeft dezelfde radio als ik heb.
Klopt het dat die rode lijntjes op je middenconsole voor het spuiten een stuk minder dik waren?
staat heeel dik !Ook Mn WRC spoiler gemonteerd vandaag
staat heeel dik !
@Lennart; Ook wel benieuwd naar!Neejoh link?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
€ 39,04 15% Off | Carbon Fiber Dakspoiler Lip Vleugel voor Volkswagen VW Polo 6 VI Hatchback GTI R 2013-2017 Auto cover EEN stijl
https://s.click.aliexpress.com/e/CkQRrjwYF
Klopt, standaard set ligt er onder alleen verlagingsveren maar dat is niet veel. Is door vorige eigenaar gedaan. Ik vind t maar kut want ik kan op geen enkele 4 of 2 poots brug omdat die te laag hangt. En drempels moet ik ook al mee opnpassenIk kan fout zitten maar je auto zit zo hoog joh. Misschien laten verlagen?
Klopt, standaard set ligt er onder alleen verlagingsveren maar dat is niet veel. Is door vorige eigenaar gedaan. Ik vind t maar kut want ik kan op geen enkele 4 of 2 poots brug omdat die te laag hangt. En drempels moet ik ook al mee opnpassen
Weet iemand oplossing boys???
Zit weer in elkaar, dus kan geen foto's maken.
Ik heb een Duits YouTube How-To gevonden.
Vanaf 3min40
In hun geval werkte ventilator helemaal niet meer.
Vandaar dat zij eerst zekering en spanning checken.
Bij mij werkte alleen stand 4, dus kachelweerstand kapot, oorzaak kachelventilator geeft teveel weerstand.
6Q1820015 is kachelventilator
Als ik bij oude ventilator probeer te draaien met de hand, staat het na 1mm stil.
Bij nieuwe draait die paar keer rond.
Kachelweerstand kost +- 15euro
Kachelventilator kost +- 110euro
Benieuwt wat dit bij dealer zou hebben gekost, als zij het hadden gevangen. (Inclusief onderdelen)
Wat vraagt de dealer voor onderdelen + vervangen?Mijn kachelventilator is er helaas ook mee opgehouden. De dealer vraagt behoorlijk hoge bedragen voor een ventilator en weerstand
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.