Ja, maar hij schijnt wel zuiniger te worden en daar doe ik het voor..
Voor mer pk's moet ik een gtd halen dan ( golf)
Voor mer pk's moet ik een gtd halen dan ( golf)
verkoop je die andere set misschien..?
Dit en 2 gasveren geprepareerd voor onder de motorkap.
Zo kan de motorkap omhoog geduwd worden en omhoog blijven, net als je achterklep!
alleen beetje jammer dat ik 2 setjes gemaakt heb en momenteel maar 1 polo om het op te zetten maar ach
1e mod voor de Rosa Line II!
Die wil ik ook Die wil ik ook Die wil ik ookja hoor, op verzoek kunnen ze gemaakt worden.
zit iig op de 6C gemonteerd en werkt best fijn
ja hoor, op verzoek kunnen ze gemaakt worden.
zit iig op de 6C gemonteerd en werkt best fijn
Maakt niet uit. Je kan je rommel altijd afschuiven naar mij [emoji12]
Dit en 2 gasveren geprepareerd voor onder de motorkap.
Zo kan de motorkap omhoog geduwd worden en omhoog blijven, net als je achterklep!
alleen beetje jammer dat ik 2 setjes gemaakt heb en momenteel maar 1 polo om het op te zetten maar ach [emoji14]
1e mod voor de Rosa Line II!
Allen achter of de combi met voor? Wat was je ervoor kwijt als ik het vragen mag ?Afgelopen zaterdag PDC + OPS laten plaatsten. Wat is het toch handig
Voor en achter bij VasTechnics laten doen voor €675. Maar ze hebben wel bij 1 van de gaatjes beetje schade gemaakt. Scheurtje van 2mm ofzo. Wel korting gekregen maar vond het niet netjes en nauwkeurig.Allen achter of de combi met voor? Wat was je ervoor kwijt als ik het vragen mag ?
Kan ik van de RNS 310 fabrieksinstellingen terug zetten, als hij dan weer opstart moet je de toegangscode invoeren naar die heb ik niet gekregen
De vraag is om naar fabrieksinstellingen terug zetten vraagt hij hier om een toegangscode?
Anti steenmarter module laten inbouwen. Werkt fantastisch! Geen last van marters meer!Nieuwe APK, en, voor ik naar de garage ging vanochtend begon weer het voorgloei spiraal lampje te knipperen. Dit keer was de kabelboom aangevreten door een marter... Ik hoop dat ik nu een paar maandjes probleemloos kan rijden
Hoe heb je dat gedaan?6C-achtige centrale vergrendeling voor bijrijder gemaakt
Plug en play
Hoe heb je dat gedaan?
Technisch gezien de reïncarnatie van de Rosa Line@iichel : ziet er goed uit.. is dat de Rosa Line?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.