Vandaag bezig met mijn Detroit velgen, alle stoeprandschade weggewerkt en volledig gepolijst
Mooi gedaan Lennart ouwe polijstkoning
VW
Polo 6C/Golf 7
TSI Engine
Vandaag bezig met mijn Detroit velgen, alle stoeprandschade weggewerkt en volledig gepolijst
Goed plekje...
Mag ik vragen hoe je te werk gegaan bent?Vandaag bezig met mijn Detroit velgen, alle stoeprandschade weggewerkt en volledig gepolijst
Denk gewoon laten afdraaien op een draaibankMag ik vragen hoe je te werk gegaan bent?
Denk gewoon laten afdraaien op een draaibank
Mag ik vragen hoe je te werk gegaan bent?
Bumperlip van maxton design gemonteerd, In Pianolak zwart.
@Nushia ik zag op je instagram dat jij hem had besteld voor je R-line bumper, dit is hem voor een normale
Staat goed! Twijfelde zelf ook.. maar denk dat ik em ook wel wil. Waar heb je em vandaan?
Ziet er gaaf uit! Je hebt wel een andere dan ik heb besteld geloof ik?Bumperlip van maxton design gemonteerd, In Pianolak zwart.
@Nushia ik zag op je instagram dat jij hem had besteld voor je R-line bumper, dit is hem voor een normale
Ziet er gaaf uit! Je hebt wel een andere dan ik heb besteld geloof ik?
Anyways, vandaag moet ie binnenkomen en zaterdag gaat ie erop, dat is het plan tenminste
Ben op zoek naar een rline radiator ondergrill die in mijn gti bumper past
Iemand idee waar ik die kan kopen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.