Nieuwe velgen + 10 pk
Wordt het toch nog een snel wagentje
Nu jij nog ff een chipje
Sarcastisch lijkt me "Gelukkig ook niet meer teruggekomen"? Bedankt voor je interesse man. Was een zure tijd. Had de auto net gekocht 3 maanden had ik hem en pleite was die. Had er tegen die tijd leuk wat in geïnvesteerd aan tijd en geld. Dus het ging net mijn hobby worden. Tot die ineens weg was haha.@Laszlo ik las gister jouw bericht over je gestolen polo...die je inmiddels weer terug hebt. Klote man. Die van mij is 2,5 maanden geleden ook gestolen. Gelukkig ook niet meer teruggekomen Alles weer oke met jouw Polo?
Sarcastisch lijkt me "Gelukkig ook niet meer teruggekomen"? Bedankt voor je interesse man. Was een zure tijd. Had de auto net gekocht 3 maanden had ik hem en pleite was die. Had er tegen die tijd leuk wat in geïnvesteerd aan tijd en geld. Dus het ging net mijn hobby worden. Tot die ineens weg was haha.
Moet zeggen dat het de eerste weken raar voelde om er weer in te rijden. Maar ik ben verhuisd en mijn auto staat nu op een beveiligde parkeerplaats met een hek dat alleen op kenteken opent dus hij kan niet meer gestolen worden. Dat slaapt al een stuk beter.
Verder is alles goed afgehandeld en goed gerepareerd dus ik heb niks te klagen. Ben er blij mee en hij gaat mee tot hij uit een valt
Kom jij door een betonnen muur heen dan of een stalen poort met camera? Maar ja inderdaad dov als ze via een ondergrondse tunnel of het hek doorslijpen mijn auto inkomen dan kunnen ze er zo uitrijden als dat is wat je bedoeltMaar als die alleen op kenteken opent zou dat toch betekenen dat die alsnog open zou gaan als de auto weer gestolen wordt en dus niet niet diefstal proof?
Kom jij door een betonnen muur heen dan of een stalen poort met camera? Maar ja inderdaad dov als ze via een ondergrondse tunnel of het hek doorslijpen mijn auto inkomen dan kunnen ze er zo uitrijden als dat is wat je bedoelt
Ja zo kan je overal wel wat op verzinnen maar als je dat op die locatie kan flikken ben je een aardige ninjarandom auto komt naar binnen 3 anderen sluipen er snel achter bij ???
Zwieber is dovdov niet stelen
Gewoon zoeken.@Franklin Polo6R "Voor 150 velgen set gekocht" : GOEDZOEKER! Mooie set en nog mooier voor dat geld!
Netjes gedaan hoor!@Franklin Polo6R "Voor 150 velgen set gekocht" : GOEDZOEKER! Mooie set en nog mooier voor dat geld!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.