Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit! Heb hier eerder iemand voor bij zien komen met een tapijtreiniger. Werkt goed idd.Stoelen van beide Polo's schoongemaakt met een stoomextractor, werkte best wel goed. Nu maar laten drogen en dan misschien een paar andere foto's maken.
Heb ik ook, moet weer nieuwe halen.
Ik spray de velg alleen in en laat het dan 5 minuten intrekken, als er remstof/viezigheid op de velg zit slaat het paars uit. Zometeen even proberen of ik de binnenkant van de velg ook weer schoon krijg met dit spulHeb ik ook, moet weer nieuwe halen.
Spuit je het er alleen op, of smeer je het ook uit?
Ik gebruik nu monello non ferro.Heb ik ook, moet weer nieuwe halen.
Spuit je het er alleen op, of smeer je het ook uit?
Waar heb je die accessoire vandaan tussen je schakelpook en je handrem? In het soort van 'centenbakkie'?Stoelen van beide Polo's schoongemaakt met een stoomextractor, werkte best wel goed. Nu maar laten drogen en dan misschien een paar andere foto's maken.
SuCh AmAzInGrode gti logo's voor en achter gekocht
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.