Gratis zomercheck laten uitvoeren bij de dealer incl. gratis wasbeurt. Altijd mooi meegenomen.
Je kan ook de "Volkswagen inclusief pas" kosteloos aanvragen. Dan krijg je op vertoon hiervan een gratis Zomer,Winter en Aircocheck voor je Volkswagen. http://www.volkswagen.nl/volkswagen-inclusiefBalen dat ik die actie gemist heb, ik ga me meteen aanmelden voor de nieuwsbrief!
Ondanks de hitte toch hitteschilden van remmen geverfd.
]
Helemaal mee eens, maar nu is het echt ff te warm daarvoor.Hij staat er weer glanzend bij GJ. Ik heb t alleen niet zo op wasstraten haha, liever met de hand.. Kan je meteen wat liefde in de auto steken
Daarom heb ik afgelopen maandag de Polo al gewassen en het interieur gecleand. Wilde hem eigenlijk ook weer in de wax zetten, maar daar had ik geen tijd meer voor! Dat moet maar weer gebeuren na de hittegolf..Helemaal mee eens, maar nu is het echt ff te warm daarvoor.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.