Is al jaren zo hoor . Die Passat van mij is al tig keer uit elkaar geweestzo willen we het graag zien en horen!
zit je teller er in?
bang dat hij(jou polo) jou in de steek laat?Lid geworden van de ANWB. Denk dat ik mijn Polo daar een groot plezier mee heb gedaan
Jaa doen! Het onderbreekt het zwarte een beetje, en ik wil graag zwart met antraciet accentenMooi!! Ga dit denk ik ook doen bij mijn zwarte AW.
bang dat hij(jou polo) jou in de steek laat?
Bij Autotaalglas kan je gratis je ruitenwisservloeistof laten bijvullen. Altijd handig als je er toevallig toch in de buurt bent.Lid geworden van de ANWB. Denk dat ik mijn Polo daar een groot plezier mee heb gedaan
Mijn 6R staat op H&R en mij bevalt het prima! Kan wat harder door de bocht want hij helt niet meer zo over... stuurt lekker strak, ik hou ervan!Nice en hoe verschilt het qua wegligging en comfort?
Ik ga het denk ook nog eens doen met mijn AW.
Foto foto foto!Afgelopen zaterdag ben ik bij Lowering / Antera geweest om mijn Polo te laten voorzien van 4x nieuwe Bilstein B4 dempers + Eibach Pro kit. Rijdt super, veel rustiger weggedrag en vooral niet te laag. En nog behoorlijk comfortabel. Ziet er ook nog eens puik uit.
Mark, bedankt!
Nee dit is gti look koplamp,Is dit een originele xenonlamp? Je kijkt er zo gek op... Ik kan er de vinger niet helemaal op leggen.
Thanks ! Nope, is een origineel golf clubsport stuurtjeMooi stuur, is dat een hoes die eromheen zit?
19 liter met een gridguard onderin, top combihoe groot is jouw was emmer?
En wanneer ga je hem schoonmaken?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.