Tip: plak er goede dubbelzijdige tape onder, die van Ali is niet zo geweldig.
Staat wel dik trouwens. Booskijkers zijn
Zal idd morgen even kijken met dubbelzijdig tape !Huidig Dubbelzijdig tape verwijderen, en vervangen met HPX Dubbelzijdig of evt ruitenkit, maar dan krijg je het niet meer zo makkelijk eraf.
Ik post mijn auto vaker met kentekenplaat. Bij de eerste foto was het naar mijn mening mooier om kenteken even snel weg te photoshoppen.In je tweede foto is je kenteken wel zichtbaar weet niet of dat uitmaakt
Hij is wel dik zo, ga je nog over op luxe platen?
toevallig bij zo'n banden bedrijf?Ramen laten blinderen, resultaat is super! Laten doen in Deventer. Kan straks nog wel ff een foto toevoegen.
toevallig bij zo'n banden bedrijf?
smoked chrome sier uitlaatstuk geplaatst. Wat een verschil! Met de hulp van @HoMi !
ben er echt heel blij mee. Bedankt!
zorg dat je dit niet aanbrengt tijdens volle zonneschijn.
Kost dat nou, poetsen en coaten?Deze week de polo laten poetsen en coaten.
Helaas @capszz heb toch iemand gekozen dichter bij mij in de buurt.
(zeker nog bedankt voor je inzet om het bij jou te laten doen had je dichter bij gezeten was het zeker gelukt)
Maar het resultaat mag er zijn als een spiegel.
@JayS blijkt ie toch blauw te zijn .
Jaaa heb jij weer gelijk aan.. We doen wel een rondje als we weer een bakkie doen :--)!! Al weer lang geledenDe merc staat er weer heerlijk bij, gelukkig maar een halve tank met het spelen (mis ik wel een beetje hoor).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.