Over een jaartje of wat als iemand het tehuis in gaatDe laatste tijd weinig aan m'n Polo gedaan. Wel druk met mijn speedboot, nieuwe uitlaatspruitstukken besteld. Nog meer booteigenaren hier?
Volkswagen
Polo AW
GTI | 275pk, 450nm
Over een jaartje of wat als iemand het tehuis in gaatDe laatste tijd weinig aan m'n Polo gedaan. Wel druk met mijn speedboot, nieuwe uitlaatspruitstukken besteld. Nog meer booteigenaren hier?
@VeroniqueD
- Je had ook last van water bij de achterlichten? Las dat de rubbers bij de achterlichten ook een probleem kunnen zijn. Heb je originele achterlichten?
- Of de achterklep niet waterdicht? Daar al water overheen gegooid of met de tuinslang gespoten?
- Heb je ook last van vocht bij je reservewiel? Misschien probleem van rooster die daar zitten? Las dat iemand daar last van had.
Wellicht de moeite om dat te controlen.
En wat max zei eerst droog maken idd en dan 1 voor 1 uitsluiten.
Is inderdaad goed zelf te doen!! Maar wel vreemd dat de modderkuip weg is?auto schade gehad???Bedankt.
Het probleem zit linksachter trouwens.
Ik heb orginele achterlichten, heb dit al uitgesloten eerder.
ook de achterklep heb ik inderdaad uitgesloten.
Van vocht bij de reserveband ook last inderdaad. afgelopen weekend had ik het helemaal droog gemaakt en vandaag lag er weer een plas onder de reserveband. Dit wil ik nu nog even in de gaten houden omdat ik die plek gisteren niet had drooggemaakt na het kitten.
Waar ik dus eerder van de week achterkwam ( waar ik bij aankoop niet op heb gelet ) is dat er een stuk ontbrak bij mijn wielkas. Ik dacht een stuk totdat ik net goed ging kijken en blijkt de gehele modderkuip te ontbreken linksachter.
Aangezien ik net alles heb drooggemaakt en de auto op diverse plekken heb natgemaakt er geen verschil kwam totdat ik in de wielkas met water spoot. nu ligt er weer water in het 'bakje' . inmiddels dit ook weer eruit gelaten.
Dus nu op zoek naar informatie over hoe en wat met een modderkuip. of ik dit gemakkelijk zelf kan doen of hem naar een garage brengen en laten doen. Ik heb hier op het forum in ieder geval nog niks gevonden over hoe je zo een ding monteert. ( moet ik wel zeggen dat ik normaal gezien me auto overal voor wegbreng en niet zoveel zelf doe. maar leek mij dat dit niet heel lastig hoefde te zijn )
Zeker en nieuwe Kuip plaatsen. Dan is het probleem denk ik wel opgelost.Is inderdaad goed zelf te doen!! Maar wel vreemd dat de modderkuip weg is?auto schade gehad???
Ik weet niet of de auto schade heeft gehad, dit kan natuurlijk maar ik zie niet echt verschil in spuitwerk qua kleur en structuur niet, dit wil natuurlijk niet zeggen dat er niks mee is gebeurt. ik ga opzoek naar een modderkuip, ben al even aan het zoeken maar kan het zo niet 123 vinden helaas. dus als iemand nog tips heeft waar te bestellen ; dan graag even laten wetenZeker en nieuwe Kuip plaatsen. Dan is het probleem denk ik wel opgelost.
Zou voor een goede originele 2e hands gaan. Dan weet je zeker dat het past.Ik weet niet of de auto schade heeft gehad, dit kan natuurlijk maar ik zie niet echt verschil in spuitwerk qua kleur en structuur niet, dit wil natuurlijk niet zeggen dat er niks mee is gebeurt. ik ga opzoek naar een modderkuip, ben al even aan het zoeken maar kan het zo niet 123 vinden helaas. dus als iemand nog tips heeft waar te bestellen ; dan graag even laten weten
Wat voor flesje motor reiniging heb je gebruikt, als mag vragen.
Ja alleen die is voor een 3-deurs en ik heb 5-deurs. Weet niet of dat verschil maakt maar ik heb wel een gevonden nu voor een 5-deurs. Dankjewel!@VeroniqueD Is dit wat je zoekt?
≥ BINNENSPATSCHERM LINKS ACHTER Volkswagen Polo (6R) - Carrosserie en Plaatwerk - Marktplaats.nl
73241km. Bouwjaar: 2011. Opslaglocatie: onbekend aantal deuren: 3 bouwjaar: 2011 onderdeel geschikt voor: volkswagen polo (6r) hatchback (2009-2014) btw/marge: btw niet verrekenbaar voor ondernemerswww.marktplaats.nl
Dankjewel! Ja de bevestigingsmaterialen moet ik dan ook nog even bekijkenZou voor een goede originele 2e hands gaan. Dan weet je zeker dat het past.
Onderdelenlijn kan je kijken.
Let wel op het juiste model type. Staat ook polo 9n en polo Aw tussen
Deze bijvoorbeeld.
Polo 6r links achter 4 deurs.
Wielkuip Volkswagen Polo - 6R0810971B - N Kossen Autorecycling BV
Gebruikte Wielkuip met artikelnummer 6R0810971B met artikelnummer 6R0810971B Garantie 1 mnd, Bouwjaar 2012, Motortype Benzine Injectie, Deuren 4Dr, Uitvoering Hatchback, Kleur onderdeel ZWART, Plaats Links-achter Aangeboden door N Kossen Autorecycling BVwww.onderdelenlijn.nl
Moet je ook nog schroeven hebben.
Is de zelfdeJa alleen die is voor een 3-deurs en ik heb 5-deurs. Weet niet of dat verschil maakt maar ik heb wel een gevonden nu voor een 5-deurs. Dankjewel!
De laatste tijd weinig aan m'n Polo gedaan. Wel druk met mijn speedboot, nieuwe uitlaatspruitstukken besteld. Nog meer booteigenaren hier?
Mooi scheepje netjes in de lak‘ allu ramen netjes hoor!! Blijft en leuke hobby
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.