met een waterstofzuiger het interieur even gerefresht!
En toen een paar foto's gemaakt
met een waterstofzuiger het interieur even gerefresht!
Ik heb geen leuke foto’s van de auto. Heb je er interesse in? Dan maak ik ze wel voor jeEn toen een paar foto's gemaakt
Wij allemaalIk heb geen leuke foto’s van de auto. Heb je er interesse in? Dan maak ik ze wel voor je
Ik niet hoor; hij ziet er precies zo uit als de mijne, maar dan blauw. Boeien... Als je er nou cosmetisch iets aparts mee hebt gedaan , dan snap ik foto's...Wij allemaal
Wat was je totaal ongeveer kwijt?Klaplogo achteruitrijcamera geplaatst.
Alles heel rustig aan gedaan en vond het plaatsen en het trekken vd draden eigenlijk niet heel spannend.
Voor het aansluiten, voor de zekerheid, wat hulp gezocht en gekregen van @joosspekloos .
Ongeveer 125,- ofzo. Camera is van AliExpress.Wat was je totaal ongeveer kwijt?
En moet er veel losgehaald worden?
Lijkt mij ook een mooie upgrade
Je vergeet de leukste, kabel door het rubber van de achterklepOngeveer 125,- ofzo. Camera is van AliExpress.
Wel met een goede adapterring, niet die van Ali.
Je moet wat plastic delen loshalen (kofferklep, zijkant kofferbak en wat dorpeldelen) en je ruitenwissermotor in de klep moet er even af.
Radio moet er natuurlijk uit om de kabels op je quadlock aan te sluiten.
Oh ja die maar die vond ik echt serieus niet spannend.Je vergeet de leukste, kabel door het rubber van de achterklep
Gat door de achterklep boren... dat is het leuksteJe vergeet de leukste, kabel door het rubber van de achterklep
Wordt ik ergens van beschuldigd?
Veel korte ritjes misschien?Voor het eerst olie bijgevuld, moest er maar liefst 750ml ingieten
Staat nu 13500km op de teller.
Dat klopt wel ja, denk dat meer dan de helft van de kilometers met korte niet snelweg ritjes zijn behaald. Was er niet van op de hoogte dat dit een verschil kan maken.Veel korte ritjes misschien?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.