Mooie upgrade man!Nieuwe Polo gekocht, nu in het bezit van een polo 6r 1.6 tdi r line
nou, eerder een downgrade; maar ik neem aan dat hij de GTI er niet op heeft ingeruildMooie upgrade man!
Vandaar ook mijn knipoognou, eerder een downgrade; maar ik neem aan dat hij de GTI er niet op heeft ingeruild
tip, voor je u wielen terug plaatst, heel je naaf contactoppervlak velg met kopervet spuiten (licht laagje). extra tegen roest en oxideren. maar vooral je velgen komen er zo af bij vervangen.
Smeer er altijd keramisch vet op, kopervet kan problemen veroorzaken met ABS bij je blokken tenminstetip, voor je u wielen terug plaatst, heel je naaf contactoppervlak velg met kopervet spuiten (licht laagje). extra tegen roest en oxideren. maar vooral je velgen komen er zo af bij vervangen.
Wat een werkje zeg... Gelukkig had je genoeg energie opgedaan bij de mac.
Scherp als een mesWat een werkje zeg... Gelukkig had je genoeg energie opgedaan bij de mac.
Hahaha, even een vlugge hap he. Ja best wel even voor gezeten, maar voor een goed doel.Wat een werkje zeg... Gelukkig had je genoeg energie opgedaan bij de mac.
Draadbreuk in het doorvoerrubber? Heb je spanning op de stekker gecheckt?Geprobeerd om mijn derde remlicht te maken.
Als ik het remlicht er uit haal en rechtstreek op 12v doe, dan doet hij het wel…
Computer geeft ook melding aan dat het derde remlicht kapot is.
Nu even alle zekeringen bij langs.
Iemand nog wat tips?
Draadbreuk tussen klep en auto misschien?Geprobeerd om mijn derde remlicht te maken.
Als ik het remlicht er uit haal en rechtstreek op 12v doe, dan doet hij het wel…
Computer geeft ook melding aan dat het derde remlicht kapot is.
Nu even alle zekeringen bij langs.
Iemand nog wat tips?
Zal ik maken zodra kentekens gereed zijnFotos?
Haha - is een 6RMooie upgrade man!
Yep, GTI gaat nu de verkoop in, dus mocht iemand interesse hebbennou, eerder een downgrade; maar ik neem aan dat hij de GTI er niet op heeft ingeruild
Ja ik heb gemeten. Gaf geen spanning, daarom had ik het remlicht er uit gehaald en direct op 12v gezet en toen deed die het wel.Draadbreuk in het doorvoerrubber? Heb je spanning op de stekker gecheckt?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.