Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kwestie van omwisselen en werkt gewoon?Mijn 6r GTI stuur vervangen voor een mooi 6c GTI stuur, alle knopjes werkend gekregen en flippers doen t ook!
Ik heb zo'n gecko koplamp polijst setje.. binnenkort eens proberenKoplampen gedaan met een setje van turtle wax op aanraden van @capszz . Ziet er stukken beter uit dan het was.
Ook even een roestplekje in de dorpel bijgewerkt met de lak stift.
Ja dieToevallig deze?
Moet je dan nog wel bijbehorende ringen bij kopenToevallig deze?
Nee, deze knopjes zijn vervangen voor andere die wel allemaal werken op de 6r. Eerst zat links de cruise control maar die heb ik gewoon aan de hendel links. Moet wel helemaal omgebouwd worden maar ziet er heel gaaf uit!Kwestie van omwisselen en werkt gewoon?
Heb ook 6R GTI stuur en zat aan 6C GTI stuur te denken
Hoe kom ik aan die ringen dan?Moet je dan nog wel bijbehorende ringen bij kopen
Nee, deze knopjes zijn vervangen voor andere die wel allemaal werken op de 6r. Eerst zat links de cruise control maar die heb ik gewoon aan de hendel links. Moet wel helemaal omgebouwd worden maar ziet er heel gaaf uit!
Zie bericht voor jou, Ik deelde link naar die ringen incl adaptersHoe kom ik aan die ringen dan?
Scheelt het veel in kwaliteit van geluid met origineel VW? En wat was jouw reden om de voorspeakers te vervangen?Zie bericht voor jou, Ik deelde link naar die ringen incl adapters
M'n schoonvader had een set die hij niet gebruikte en gaf het aan mij, dus dan inbouwen toen dacht ik, laat ik achter ook maar vervangen, zo'n zelfde set goedkoop nieuw via marktplaats gekocht.Scheelt het veel in kwaliteit van geluid met origineel VW? En wat was jouw reden om de voorspeakers te vervangen?
Ah oke! Die club6520, zijn die dan voor de voorzijde of achterzijde?M'n schoonvader had een set die hij niet gebruikte en gaf het aan mij, dus dan inbouwen toen dacht ik, laat ik achter ook maar vervangen, zo'n zelfde set goedkoop nieuw via marktplaats gekocht.
Maar scheelt zeker. Had voor nieuw en achter oud, toen via instellingen van radio geluid op alleen voor en erna alleen achter, dan hoor je groot verschil.
Heb je weer gezopen? "Zelfde setje via marktplaats voor achter"Ah oke! Die club6520, zijn die dan voor de voorzijde of achterzijde?
per ongeluk een r line voorbumper zou al zoveel meer verschil maken dan sideskirts en airride tbhPer ongeluk R-Line sideskirts gekocht.. Gewoon ineens... Happens to the best of us
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.