Die staat eigenlijk altijd aannu nog je spiegel verwarming uitzetten
Kan dat kwaad eigenlijk?Die staat eigenlijk altijd aan
Binnen 2 dagen?Ja dat is goed lek. Olie koeler? Egr koeler?
Heb last van kvs verlies al een tijdje, maar na olie verversen zoveel verliezen, lijkt me sterk??Ja dat is goed lek. Olie koeler? Egr koeler?
Als het geleidelijk gaat begrijp ik het, maar na een oliebeurt?Waterpomp ect, dat word zoeken
ja ik heb een keer de spiegel van mn oude gtd daardoor verlorenKan dat kwaad eigenlijk?
Nooit problemen mee gehadKan dat kwaad eigenlijk?
Neejoh prima te doen met een fohn. Ff verhitten en zo eroverheenHad je geen last met montage? Op alie bij recensies hebben mensen gezegd dat het niet passend is altijd.
Of eerste even in heet water leggen, worden ze zacht van.Neejoh prima te doen met een fohn. Ff verhitten en zo eroverheen
Kan heel toevallig zijn.Als het geleidelijk gaat begrijp ik het, maar na een oliebeurt?
Als het na olie wissel erger is,Als het geleidelijk gaat begrijp ik het, maar na een oliebeurt?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.