Syste
Bekend lid
Heel netjes! Gedaan door de heren van Street Customs? Voor welke setup heb je gekozen?Van het weekend Airride onder de polo laten zetten.
![]()
VW Polo
BlueGT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel netjes! Gedaan door de heren van Street Customs? Voor welke setup heb je gekozen?Van het weekend Airride onder de polo laten zetten.
![]()
volgens mij airlift v2 autopilot maar dat weet ik niet zekerHeel netjes! Gedaan door de heren van Street Customs? Voor welke setup heb je gekozen?
Perfecte polo mijns inziensVan het weekend Airride onder de polo laten zetten.
![]()
Mike mag ik vragen wat je daarvoor kwijt was in totaliteit?Airlift Slam set met achter speciaal aangepaste balgen voor de polo. op een Autopilot V2 systeem. alles is weggebouwd in het reservewielbak zodat ik geen kofferruimte verlies heb
rijdt erg fijn en de V2 is gewoon super makkelijk.
Zou je voor mij eens een paar foto's van de kofferbak willen maken en mij sturen?Airlift Slam set met achter speciaal aangepaste balgen voor de polo. op een Autopilot V2 systeem. alles is weggebouwd in het reservewielbak zodat ik geen kofferruimte verlies heb
rijdt erg fijn en de V2 is gewoon super makkelijk.
ik rij op 18" 8J rondom.Netjes weggewerkt! Dit wil ik ook wel
Hoe zit het trouwens met de wielmaat? Komen deze niet tegen de veerpoten aan bij brede velgen? Zag dat ze best breed zijn bij degene die ze 2e hands verkoopt.
Nog een max aantal J's?
Ik rij inderdaad op 8,5J en 9,5J ET35 heb nu ook erg weinig ruimte tussen de stelring en wiel. Vandaar ook mijn vraag.ik rij op 18" 8J rondom.
Voor zijn de velgen zelfs nog 5 mm afgedraaid zodat ze verder naar binnen vallen (ET40 nu). dit gaat gewoon goed. bij de schroefset zat ik 2 mm van de stelring af. het is wel de max zeg maar. je ziet ook veel 8.5 J velgen op 18" maar deze komen dan weer verder naar buiten en dat wil ik juist niet.
zit eraan te denken om volgend jaar op 17" te gaan rijden voor meetings enzo.
Wim is er zaterdag weer, hij was er even een paar dagen tussenuit.Toch een latje rechts om wat ruimte te maken tussen inbouw en kofferbakplaat?
Ik was vandaag in Apeldoorn aan het werk en ben dus even bij Street Customs binnen gelopen. Maar helaas niemand aanwezig. Volgens iemand die daar een beetje aan het klussen was, is hij op vakantie.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.