voor 288mm schijf met passende blokken voor die PR code die daarbij hoort
achter 230mm met de gebruikelijke blokken, is allemaal hetzelfde
allebeiVoor of achter?
bedankt dat was snel, ja blokken en remschijven worden van 1 merkvoor 288mm schijf met passende blokken voor die PR code die daarbij hoort
ik weet alleen niet of de gt waarschuwings contacten heeft? weet jij dat?voor 288mm schijf met passende blokken voor die PR code die daarbij hoort
ik weet alleen niet of de gt waarschuwings contacten heeft? weet jij dat
bedankt, op autodoc kom ik op 181 euro en andere website 161 euronee zit er niet op
yes dat klopt!Welke koplampen zijn dit? Van vland?
daar heb je led h7 erin gezet of halogeen? ik was ook van plan om deze te kopen maar ik weet niet hoe het bevalt in de donkeryes dat klopt!
Nee die van Vland zijn xenon, de set lampjes e.d is er ook bij te kopen. Ik had hiervoor ook al xenon erin zitten dus lekker xenon gelatendaar heb je led h7 erin gezet of halogeen? ik was ook van plan om deze te kopen maar ik weet niet hoe het bevalt in de donker
mijn voertuig heeft geen xenon maar halogeen, kan ik er zomaar xenon inzetten? of ledNee die van Vland zijn xenon, de set lampjes e.d is er ook bij te kopen. Ik had hiervoor ook al xenon erin zitten dus lekker xenon gelaten
Ik heb er D2S in zitten en t zicht is geweldig, krijg vaak de opmerking "felle lampen" maar dat is voornamelijk de ledstrip want de lichtbundel is onwijs goed af te stellen. Je ziet letterlijk een lijn tot waar de koplamp schijnt (wel even netjes afstellen / laten afstellen als je ze erin zet). Ik zal eerlijk gezegd niet zo snel meer een auto met halogeen nemen, eerder led of xenon vanwege het zicht.
Wat ik persoonlijk erg vet vind aan de combinatie die ik erin heb zitten is dat aan de bovenkant van de lichtbundel een blauwe lijn zit.
ik heb ook ooit gelezen dat het mogelijk is dat sommige betradingen branden omdat de xenon te heet wordt voor de koplamp?originele xenon of LED moet je doen met een adapter voor de stekker en coderen. aftermarket moet je meestal alleen coderen.
denk dat ik dan in de toekomst tog voor led ga, ik wil zoveel met de voertuig doen maar ik weet niet waar ik aan wil beginnenHet gebeurt een enkele keer met aftermarket xenon een draad wat slijt door de hoge stroom bij het aanslaan. De meeste verhalen komen uit de indianen tijd van slechte kwaliteit xenon van rond de jaarwisseling.
porsche remmen voor gemonteerd. achter komt nog in afwachting van adapters.
ik denk dat ik wel op zoek ga naar andere veren, dit is me net te laag zo
Te laag?porsche remmen voor gemonteerd. achter komt nog in afwachting van adapters.
ik denk dat ik wel op zoek ga naar andere veren, dit is me net te laag zo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.