Dat ben ik ook ooit geweest, en nu heb ik nog steeds alle categorieën op mijn rijbewijs, behalve B1, wat dat dan ook mag zijn. (schijnbaar iets Engels)handig als beroepschauffeur
Dat ben ik ook ooit geweest, en nu heb ik nog steeds alle categorieën op mijn rijbewijs, behalve B1, wat dat dan ook mag zijn. (schijnbaar iets Engels)handig als beroepschauffeur
Net terug van de garage : de benzine injector/inspuiter was defect en spoot teveel benzine in. Ze hebben dit vervangen samen met een nieuwe bougie. (85500KM )Toen ik net een auto wilde inhalen op de snelweg kreeg ik tijdens flink gas geven opeens gestotter en hij hield in samen met een knipperende motormangement lampje. Pfff dat is niet goed. Ik meteen mijn voet van het gas gehaald en toen was alles weer normaal. Weer bij opnieuw gas geven iets na bij 40% begint hij weer in te houden etc... Gelukkig kon ik nog naar huis rijden met gereduceerd gas geven. Even later kwam er ook een storing start/stop in het systeem. Maandag maar gelijk naar de VW pon dealer. Keep you posted.
Zelf gedaan, een originele spoiler gekocht op Ebay en daarna gelijmd. Ben er blij mee.
Nu nog de zijskirts.
Zou het wel willen, vind ik wel mooi.Ga je hem helemaal R-line uitbouwen ?
Ja is wel mooier. Ik heb hem ook omgebouwd naar R-lineZou het wel willen, vind ik wel mooi.
Ja is wel mooier. Ik heb hem ook omgebouwd naar R-line
Was dat na dat je de rekening zag ?- Én tranen wissen (wilde ik al heel lang)
Hahaha, die rekening viel me alles mee! Zeker omdat we echt wel goede dingen hebben gecodeerd, ook voor de veiligheid waren veel opties goed om aan te zetten.Was dat na dat je de rekening zag ?
Kan ik jou ook inhuren om dit te kunnen doen?De deurpanelen met 3 verschillende soorten geluiddempende isolatie beplakt. (Silent Coat)
Voor iedereen die anti gekraak, gepiep of dergelijke geluidjes is, is dit een must.
Overigens helpt het de cabine koeler te blijven en werkt het tegen weg/bandgeluid.
Zodat je een betere akoestiek in de auto hebt.
Tot nu toe bij al mijn auto's gedaan en altijd plezier van gehad. Een aanrader voor de DIY'er.
Kan je best zelf! Even filmpje hoe je zo'n paneel eraf haalt. (torx 27 schroevendraaier)Kan ik jou ook inhuren om dit te kunnen doen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.