Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zou je dat willen?hoe zet je trouwens die bandenspannings controle uit
Set knop opnieuw indrukken
sleutel op contact en dan de set knop even ingedrukt houden tot lampje uit gaat.Winterwielen gemonteerd hoe zet je trouwen die bandenspannings controle uit
ik heb zo ook besteld alleen eerst maar even voor dimlicht. Is het licht niet te blauw?Omdat er aan 1 kant een lamp kapot was gegaan heb ik vandaag zowel het dimlicht als het groot licht vervangen door Piaa xtreme whites.....
Had eerst alleen dimlicht met deze lampen en dat beviel zo goed dat ik nu voor alles ben gegaan...
letterlijk licht in de duisternis..
Viel me alleen op dat deze lampen sets lastig in auto materialen zaken te verkrijgen zijn.. dus maar via i-net besteld...
Dat wil zeggen, zij heeft alles gedaan en jij hebt staan aanmoedigen en foto's gemaakt?
Is dit een beetje te doen? Vind het ook veel mooier namelijk!Zwarte dakhemel gestoken. veeeel beter.
Betere foto heb ik nog niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.