Geborsteld ziet er nog beter uit dan verchroomd als je het mij vraagt
Agree! Vind het zeker wat hebbenGeborsteld ziet er nog beter uit dan verchroomd als je het mij vraagt
Was het duur? Heb ook wel een beetje lelijke "schaafwond" gekregen op m'n bumper . (ik heb een trekhaak trouwens, lol)Achterbumper onlangs opnieuw laten spuiten. Nu weer krassen door iemand die er tegenaan heeft gezeten.
Geen gegevens natuurlijk. Volgende auto wordt er een met trekhaak, want in de stad zit er altijd wel iemand tegen je aan. Frustrerend.
Toen was het spuiten van de gehele bumper 200 euro. Maar twijfel om het weer te doen, aangezien dat 3mnd geleden was.Was het duur? Heb ook wel een beetje lelijke "schaafwond" gekregen op m'n bumper . (ik heb een trekhaak trouwens, lol)
Oh 200 euro is niet zo super slecht! Had het ergens wat duurder verwacht.Toen was het spuiten van de gehele bumper 200 euro. Maar twijfel om het weer te doen, aangezien dat 3mnd geleden was.
Een achterbumper van een 6R is relatief gezien makkelijker te spuiten dan een achterbumper van een AW doordat deze 'ronder' is met minder hoeken. Laat staan een voorbumper die in dat opzicht nog moeilijker te spuiten is wat resulteert in hogere kosten. Wat voor soort lak er op je auto zit bepaald natuurlijk ook nog de prijs.Nou inderdaad heb net 550 betaalt voor mijn voorbumper. Die moest wel volledig kaal geschuurd worden, daar zal een flink deel van de kosten in zijn gaan zitten.
Super vervelend! Ik had een kras over de lengte van 2 deuren, waarschijnlijk een tas of jas van iemand. Geen briefje zoals je verwacht.Achterbumper onlangs opnieuw laten spuiten. Nu weer krassen door iemand die er tegenaan heeft gezeten.
Geen gegevens natuurlijk. Volgende auto wordt er een met trekhaak, want in de stad zit er altijd wel iemand tegen je aan. Frustrerend.
Ja heel irritant. Telkens wel wat je kan herstellen. Ga nu eerst kijken of ik het grootste deel kan polijsten, dan laat ik het ook maar even voor wat het is.Super vervelend! Ik had een kras over de lengte van 2 deuren, waarschijnlijk een tas of jas van iemand. Geen briefje zoals je verwacht.
Laten spuiten, poetsen etc. flinke prijs verder en binnen 2 weken zat de eerste deur er alweer tegenaan. Toen heb ik het opgegeven...
Yes, auto is goedgekeurd. Weliswaar met wat creativiteit vanwege hetzelfde probleem als vorig jaar maar ik kan weer een jaar verder. Vandaag de grote beurt en dan kijkt hij ook, mits hij tijd heeft, naar de ruitenwissers. Want laatst maakte ze echt een teringherrie terwijl ze later weer muisstil waren. Ben benieuwd.Afspraak gemaakt voor de APK. Ben benieuwd. Vorig jaar was het met de hakken over de sloot. (Lambdasonde)
Indien geslaagd daarna een zuur verdiende grote beurt.
Vanaf welk percentage is het toegestaan?Precies, de DRL dimt naar een minder felle stand zodra de dimlichten aangaan. En daarom toegestaan. Denk maar aan de Golf GTE's, de C-strips in de voorbumper zijn fel overdag (=dagrijverlichting) en bij dimlicht staan ze alsnog aan, maar dan wat minder fel.
Staat een stukje stoerder zo dan alleen dimlichten aan
Vanaf welk percentage is het toegestaan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.