WBMK8Gti
Bekend lid
Vandaag winterset gemonteerd, volgende week naar Duitsland dus zekere voor het onzekere nemen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
groot gelijk,je weet het maar nooit met de duitse regelgeving als er wat gebeurt, is niet te hopen natuurlijk.Vandaag winterset gemonteerd, volgende week naar Duitsland dus zekere voor het onzekere nemen...
Zeker. Zal morgen even kijken of ik tijd heb voor de onderdeelnummers. Voor nu;Heb je daar ook een schema van? En onderdelen lijst wat je hebt gebruikt?
Ik heb hier ook interesse in..Zeker. Zal morgen even kijken of ik tijd heb voor de onderdeelnummers. Voor nu;
Heb gebruik gemaakt van een arduino(5v), LDR, 4x spanningsregelaar(12V>5V), 1x NPN transistor, 1x auto relais, 4 diodes en een potmeter.
En zelf het programma geschreven.
Ben bezig om deze ook voor mijn broertje te maken, met extra functionaliteit zodat zijn spiegels ook kunnen in/uitklappen bij openen/sluiten auto. (Kan nu alleen handmatig)
Nu bezig met de aandrijfas te vervangen.. (en daarna grote beurt voor de polo) maar nu wil ereen bout niet los.. Die de aandrijfas aan de bak vast houd. Iemand enig idee hoe je deze los krijgt????
Op zich een mooi lichtbeeld lijkt mij maar die schaduwen zijn wel groot ja.vandaag de xenonset geplaatst met H7r 4300k lampen, en vanavond ff een foto gemaakt van het lichtbeeld. Wat vinden jullie? De stukjes die op de lamp zitten om strooilicht tegen te gaan vallen wel op, of het is een schaduw van het pootje van de reflectorkapjes.
is volgens mij ook niet te veranderen, komt misschien toch door de H7r lamp in combinatie met de reflectorkapjes die er in zitten?? Die reflectorkapjes wil ik ook niet verwijderen dan heb je misschien weer kans op strooilichtOp zich een mooi lichtbeeld lijkt mij maar die schaduwen zijn wel groot ja.
Ik heb een 1.2 TSI Highline.Ik heb hier ook interesse in..
Wat voor polo heb je?
Dat ziet er goed uit..Ik heb een 1.2 TSI Highline.
Hier een overzicht met de onderdeel namen erbij.
Ik had deze inderdaad gezien. Helaad kun je op deze site niet bestellen, volgens mij? En als ik een veeltand setje wil bestellen, zit deze maat er niet in?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.