Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb je misschien een linkje?ik ben ze op ebay duitsland tegen gekomen. een set voor links en rechts
Ha iichel waarschijnlijk heb jij hier iets aan.heb je misschien een linkje?
Bluemotion sideskirts ( van 9n3 )
Lastig te vinden, veel marktplaats in de gaten houden.
Of als je geld over hebt bij dealer bestellen
Haha.
Nederland
Je mag de mijne gratis hebben... maar moet ik eerst een lip vinden van bluemotion ( of Gt-Rocket )
Ik heb mijn cupra-lip van ebay, maar je schijnt ze ook gwn bij een dealer te kunnen bestellen.
had jij dat nog niet dan, ik vindt jou toch wel een technische man, want je doet zo veel aan jouw poloIk vind t mooi!
Ik heb een enkele veer aan de bestuurders zijdehad jij dat nog niet dan, ik vindt jou toch wel een technische man, want je doet zo veel aan jouw polo
Kwestie van boutjes los en vast draaien? Dan koop ik hem ook meteenHa iichel waarschijnlijk heb jij hier iets aan.
http://www.ebay.de/itm/Haubenlift-fuer-VW-Polo-6R-6C-/111927875852?
Wat vind je er trouwens van?
Yep maar dan links en rechts dus 2x. Of als je een setje voor alleen links zoekt heb ik nog een setje.Kwestie van boutjes los en vast draaien? Dan koop ik hem ook meteen
Ik ga voor safe (2x). Fijn dat je niet hoeft te lassen of iets dan Ik lees het nu ook op die site inderdaad.Yep maar dan links en rechts dus 2x. Of als je een setje voor alleen links zoekt heb ik nog een setje.
Iedere VW monteur gaf er tot nu toe complimenten over, super grappig
Oem > safeIk ga voor safe (2x). Fijn dat je niet hoeft te lassen of iets dan Ik lees het nu ook op die site inderdaad.
Klein vraagje: hebben jullie dat stof direct onder de motorkap eraf gehaald? De onderkant zit altijd los bij mij..
Haha oke wist niet dat je OEM had. Achja, als het kapot gaat hebben wel altijd de gewone stang nogOem > safe
oke deze zijn per stuk 150N, 1 kan ook wel maar dan moet hij zwaarder zijn, en nu is de kap mooi in evenwichtIk heb een enkele veer aan de bestuurders zijde
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.