Dankje, ben er ook nog steeds blij mee!Die velgen maken zo’n polo echt een andere auto. Ziet er nog steeds dik uit!!!
Volkswagen
Golf 5
1.6 fsi 115pk
Dankje, ben er ook nog steeds blij mee!Die velgen maken zo’n polo echt een andere auto. Ziet er nog steeds dik uit!!!
Die lelijke kentekenplaathouder met reclame vervangen voor een zonder onderrand. Staat een stuk beter en denken mensen tenminste niet dat ik uit Friesland kom.
Dus een test scirocco met een verkeerde airbag?Nieuwe stuur gekocht afkomstig van een testvoertuig die niet in bezit is geweest van een particulier.
Inbouw volgt.
Nee airbag pastDus een test scirocco met een verkeerde airbag?
Ja dat klopt inderdaad heb een losse airbag gehaald maar vind m ook mooi niets mis meeja dat zie ik ook wel, maar hoorde niet oorspronkelijk bij het stuur is wat ik bedoel
Ja dat klopt inderdaad heb een losse airbag gehaald maar vind m ook mooi niets mis mee
Airbag komt uit een Golf 7 heb een losse stuur gehaald en losse airbag goede ogen heb je haha
Tweeling! Bijna dan. Waar heb je het laten doen?Vandaag raampjes laten tinten
Prestige GlasstintingTweeling! Bijna dan. Waar heb je het laten doen?
Volgensmij zijn we ook nog begonnen met dezelfde lelijke 15 inch velgen hahahaTweeling! Bijna dan. Waar heb je het laten doen?
Ja kijk zn stuur zou ik ook wel willen, zonder GTI of rline erop etc. En met zulke knoppen! Hoeveel kost zo iets? Ga ik er van uit dat een gti stuurtje duurder is ofcNieuwe stuur gekocht afkomstig van een testvoertuig die niet in bezit is geweest van een particulier.
Inbouw volgt.
Rode stiksels op de stuur vind ik iets TE maar heb er 500 voor neer moeten leggen. ik laat m inbouwenJa kijk zn stuur zou ik ook wel willen, zonder GTI of rline erop etc. En met zulke knoppen! Hoeveel kost zo iets? Ga ik er van uit dat een gti stuurtje duurder is ofc
Heb stuur los gehaald, en airbag komt van een Golf 7 GTIPoeh 500 en dan nog laten inbouwen
Maar ik vind t dik
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.