Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb gisteren iets gedaan met mijn Polo, ik heb hem verkocht. Vanaf volgende week rij ik in een Mazda CX-3 GT-M.
Wel een hele mooie vervangerIk heb gisteren iets gedaan met mijn Polo, ik heb hem verkocht. Vanaf volgende week rij ik in een Mazda CX-3 GT-M.
Ik wilde graag weer een Mazda. Voordat ik VW ging rijden heb ik twee Mazda's gehad die echt nooit mankementen hadden en met de Polo's die ik gehad heb, moest ik toch best vaak naar de garage om iets te laten repareren. Daarnaast wilde ik graag een automaat en ik vertrouw DSG van Volkswagen voor geen meter, te veel horrorverhalen gehoord online en van een vriend.vanwaar de overstap ?
Vind ik ook! Van een redelijk spartaanse Polo naar een CX-3 met nagenoeg alle opties. Moet helaas nog een paar dagen wachten om hem op te halen, maar ik heb er zin in!Wel een hele mooie vervanger
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.