wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

CarPro CQuartz DLUX is speciaal ontwikkeld voor het behandelen van kunststof en rubberen onderdelen op een auto. Dat werkt prima!
Ik heb hier nog een potje van liggen, ongeopend. Is 45,- nieuw met verzendkosten, mag bij mij weg voor 27,50 inclusief verzending mocht iemand interesse hebben(y)(y)

Volkswagen  Polo 6c 2017 
Vandaag weer even langs de garage. Toen ik sproeide bleek ik ineens 3 'sproeikopjes' te hebben i.p.v. 2. Blijkt er een scheurtje in het slangetje te zitten op de hoek van de motorkap. Helaas niet even een klusje wat ze 1, 2, 3, kunnen fiksen.

Is opzich zelf ook wel te doen met krimpkous er omheen.
Helaas niet gelukt met krinpkousje. Zit nu een net slangetje op en dat werkt weer.

Omdat de vorige keer de parafan niet goed zat vroeg ik of hij die wilde loshalen, goed schoonmaken (vanwege de bomenrotzooi) en weer netjes vastzetten zoals het hoort. Normaal geen probleem maar nu brak de bout waarmee de ruitenwisser vast zit af. Uitboren en opnieuw tappen (heet dat zo?) hielp ook niet want de tap (?) brak af.
Ondank dat de kop van de bout er af is krijgt hij de ruitenwisser met geen mogelijkheid los.
M.a.w. na zijn vakantie (eind augustus) gaat hij een ruitenwissermechaniek van de sloop er op zetten. Ruitenwissers werken nog wel maar zou geen fijn gevoel hebben om er nu mee in de regen te rijden.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!