Ledjes voor het stadlicht gekocht en er ingezet
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ga je later voor de bi-xenon lampen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volkswagen
Polo 6R
1.6TDI 90PK
Ledjes voor het stadlicht gekocht en er ingezet
Nee man ik heb geen mistlampen meer vanvoor. Is vanonder een hele drl unit. Branden samen met mijn achterlicht en stadlicht door de nordic settingBranden nu je mist lamp en drl tegelijk ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Ik ga de uleds aanschaffen denk ik. Vindt ze mooierGa je later voor de bi-xenon lampen?
Logo laten maken via eBay voor op de gtd grill [emoji2]
Dit weekend een nieuwe band gehaald, zat een schroef in
Haha I know man. Zal ik zeker doen. Enkel de vraag wanneer de grill komt. Heb ze besteld op orientalparts.com.. Status staat na 5 dagen nog steeds op shipment pending. Nu heb ik een geschil aangemaakt via PayPal nadat ik 6 mails naar de verkoper had gestuurd zonder antwoord te krijgen. En nu gisteren reageert die ineens op fbJe telefoon is leeg man [emoji14] Maar nice, ziet er goed uit, fotootje als het erop zit!
Haha I know man. Zal ik zeker doen. Enkel de vraag wanneer de grill komt. Heb ze besteld op orientalparts.com.. Status staat na 5 dagen nog steeds op shipment pending. Nu heb ik een geschil aangemaakt via PayPal nadat ik 6 mails naar de verkoper had gestuurd zonder antwoord te krijgen. En nu gisteren reageert die ineens op fb
Yep I know. Als ik het dispuut sluit kan ik geen nieuwe meer openen op dit item. En dat ga ik dus niet doen. Just to be sureHm, bijzonder verhaal.
Is dat alles wat je nodig hebt? Hoeveel heeft het je gekost
2 Vredestein Satin omdat ik afeglopen weekend mijn achterband totall loss heb gereden, en een nieuw koppeling+Vastvliegwiel om in 1 keer van de ellende af te zijn
Jammer genoeg niet nee, hoorde van de week wel al iets maar natuurlijk niets te zien. Toen hij leeg was bleek het dat ik er toch nog te lang mee had gereden.Kon er geen prop in?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.