Ik laat het je allemaal weten! Hahaha
Even in de gaten houden dit
Volkswagen
Polo
1.2 TSI 105pk
Ik laat het je allemaal weten! Hahaha
Hopelijk ook gelijk de dikke rubberen afdekdoppen erbij besteld, voor achterop je koplamp.Een H7 led dimlicht set van onze sponsor @xenonlamp.nl
pbWaar heb je die pianolak ondergrill vandaan als ik vragen mag ?
Benieuwd naar je bevindingen! Hij ziet er erg goed uit en Carplay lijkt me ook top!Zojuist een RCD330 met Apple Carplay aangeschaft op eBay. eBay heeft (Alleen vandaag nog volgens mij) 15% korting op bijna alles.
De code: "PRESCHOOL17"
Ik hoef olie gelukkig niet te kopen maar ik gebruik altijd 10W40 van Kroon Oil. Tot nu toe loopt hij nog steeds goed.Wat voor olie heb je gekocht Ruud? Ik hoor nu dat je eigenlijk niet 5W30 maar 10W40 in de 9n'tjes moet gooien vanwege de gevoelige kleppen...
Van familie lid overgenomen, heb de originele omlijsting kapot getrokken.Waar heb je die hoogglans zwarte omlijsting van je lichtschakelaar vandaan? Deze is normaal toch "gelast" aan je dashboard?
Geen idee precies, ben daar niet zo kundig in.Wel heel dure dempers dat! Is ook niet zo heel veel werk, zeker achter is dat een 10min job voor de 2 kanten.
Die is erg gaaf!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.