Ik rij te veel km's om benzine te kunnen rijden en bovendien rijden er zoveel auto's met AMG-pakket of M-pakket.
Laat iedereen in z'n waarde joh! Over smaak valt niet over te twisten.
tsja. waar trek je de grens. verschilt per persoon. als hij het mooi vindt, laat hem mooi. da's zijn smaak.
misschien niet de jouwe, misschien niet de mijne.
jij rijdt toch ook met WRC velgen en een GTI achterbumper rond? da's geen pakket, maar da's jouw smaak.
ik heb m'n trendline ook omgebouwd naar R-Line. is ook geen echte. maar da's mijn smaak.
er zijn er genoeg die met een wrc voorbumper rondrijden op een niet-wrc. mooi laten.
kom op mensen.
Klopt, is geen pakket, wel mooi.
I rest my case en daarmee ook deze discussieGTI, maar, dat bestaat niet als pakket
Ben ondertussen opzoek naar een Macbook 12 om het vcds programma op te installeren.
Kun jij een foto posten met het ventiel gemonteerd aan de motor dan weet ik waar ik zoeken moet.Bij de dealer weten ze het nummer zo te vinden. Ik heb afgelopen week ook t ventieltje vervangen, gehaald bij de dealer voor 19 euro.
Even schoonmaken met een busje remmenreiniger.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat bedoel je hier precies mee?
Lekker doen wat JIJ ZELF wilt, en wat andere denken ? Kan je er ook maar een seconde druk om maken..? Lijkt me niet toch.Ik rij te veel km's om benzine te kunnen rijden en bovendien rijden er zoveel auto's met AMG-pakket of M-pakket.
Laat iedereen in z'n waarde joh! Over smaak valt niet over te twisten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.